עיכוב התפתחותי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיכוב התפתחותי?
    מיכל
    21/12/2010

    הבת שלי עוד כמה ימים בת תשעה חודשים,

    היא זוחלת גחון , אך אינה עולה כלל על שש, גם להתיישב היא התחילה רק בימים האחרונים,

    אך יושבת יפה ויציב כשמושיבים אותה לבד.

    כמובן שאינה עושה כל סימני התרוממות לעמידה...

    האם עלי ללכת עימה לפזיוטרפיה או שזה עדיין בגדר הנורמה?

    מה עלי לעשות כדי לקדם אותה?

    מבחינת שאר ההיבטים היא מתקדמת מאוד ( עושה שלום, מצביעה על אור, מוחאת כפיים וכו)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיכוב התפתחותי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב התפתחותי? - תגובה

    אורנה עטאר
    22/12/2010

    מיכל שלום,
    נשמע כי התפתחות בתך תקינה. אני הייתי רוצה לראות שהיא מתחילה בחודש הקרוב לעלות לשש ולעשות רוקינג (תנועה קדימה ואחורה) ולאחר מכן להתחיל להתקדם על שש.
    תרגילים שיעזרו:
    1. לתת לה לזחול מעבר למכשולים - כמו הרגל שלך, כרית הנקה וכו'.
    2. לתרגל איתה את רפלקס הבלימה - (בלשון זכר)
    החזיקי אותו עם הפנים כלפי חוץ על הידיים שלך, התכופפי כלפי מטה בתנופה קלה (במפתיע) ותרגלי את שליחת הידיים שלו כלפי הרצפה. זהו רפלקס בלימה שמחזק את שרירי הגב וחגורת הכתפיים. אפשר בשלב ראשוני לבצע את התרגיל לכיוון המיטה או הספה וממש להפיל את הראש על המיטה מספר פעמים, עד שהרפלקס יתחיל להגיב. גורם ההפתעה חשוב בתרגיל זה. כשהוא מגיע לרצפה הניחי לו להשען על כפות הידיים בכדי לחזק אותן.

    תעדכני איך הולך

    בברכה,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו