עומדת ולא יושבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עומדת ולא יושבת
    לימור
    22/12/2010

    שלום,
    הבת שלי בת 8 חודשים. כבר מלפני כחודש וחצי שהיא נעמדת, לפני שהיא בכלל בכיוון של לשבת. כתוצאה מזה היא נופלת המון ממש על הראש כי היא נופלת מעמידה לשכיבה (כמו נחום-תקום...).אני לא יכולה למנוע את העמידה שלה, כי היא עושה את זה בכל מקום ועל כל דבר בבית אבל היא מקבלת מכות ממש חזקות בראש כפעמיים ביום ובוכה חזק מאוד. האם יכול להיגרם לה נזק בראש מכל הנפילות האלה? בנתיים לא התנפח לה אף פעם או ירד דם אבל הנפילות שלה ממש חזקות.
    ובקשר לישיבה, זה בסדר שהיא לא יושבת עדיין? היא בטיפולי פזיותרפיה עקב טונוס שרירים גבוה (לכן מן הסתם היא כבר עומדת) והתחילו לעבוד איתה על ישיבה. יש באמת צורך בהתערבות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עומדת ולא יושבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומדת ולא יושבת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    22/12/2010

    הי לימור
    אינני יכולה לצפות את מחיר הנפילות אבל מקווה שלא יגרם נזק. בד"כ התינוקות די חזקים ועוברים את הנפילות הללו בשלום.
    בהחלט יש מקום להתערב במקרים כגון אלה שציינת. יש צורך לטפל בשורש הבעיה- הטונוס המוגבר ומכאן להגיע לסימפטום- עמידה מוקדמת וקושי בהתישבות.
    בשיטה לפיה אני עובדת יש נטייה לחזור עמוק לשורשי ההתפתחות המוטורית, לתקן את שטעון תיקון ע"י תרגול ביתי ומשם להתחיל לטפל בבעיות הנוכחיות כגון עיכובים בהתפתחות, קשיים, התפתחות מהירה , דילוג של שלבים וקשיים אחרים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו