בת שנה וחודשיים ומפונקת.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה וחודשיים ומפונקת.
    מורן
    25/12/2010

    שלום,
    יש לנו ילדה בת שנה וחודשיים שלא מוכנה להירדם לבד במיטה רק על הידיים, כאשר אנחנו מניחים אותה על המיטה היא צורחת נעמדת ולא נרגעת עד שמרימים אותה שוב, מתעוררת באמצע הלילה לפחות פעמיים ומאותה סיבה. מחכה שנרים אותה על הידיים רק כשהיא ישנה אפשר להניח אותה על המיטה.
    אני חייבת לציין שהיא מאוד "מפונקת" היא הבת ראשונה ונכדה ראשונה. היום אנחנו מוותרים לה בהכל, כל דבר שהיא רוצה היא מקבלת.
    בעניין האוכל אני עושה הכל כדי שהיא תאכל,בטיפת חלב היא באחוזון 3, אני כל כך לחוצה מעניין המשקל ומנסה בכל דרך אפשרית להאכיל אותה. כולל להיות על הידיים בזמן שאוכלים.. היא עדיין לא הולכת לבד, רק נאחזת ברהיטים. בעניין הדיבור היא עדיין לא אומרת שום מילה (אפילו לא אבא) אבל מבינה כל מה שאנחנו אומרים לה.
    אנחנו לא יודעים איך צריך להתנהג איתה, היא נמצאת במסגרת מגיל 4 חודשים וגם שם יש את אותם "הבעיות".
    מצטערת על אורך הדברים אבל למעשה השאלה שלנו היא איך לעזור לה בכל הדברים, איפה אנחנו טועים בעניין השינה, האוכל וחוסר ההתפחות שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה וחודשיים ומפונקת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה...

    מורן
    25/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה וחודשיים ומפונקת. - תגובה

    ליאת קופיט
    26/12/2010

    מורן שלום,

    פורום זה עוסק בהתפתחות המוטורית של התינוק ולכן אוכל לייעץ לך לגבי התפתחותה המוטורית של בתך, הליכה עצמאית אצל פעוט ניתן לראות עד גיל שנה וחצי ולעיתים אף יותר כך שאין עיכוב מבחינה מוטורית, לגבי הדיבור, שוב, יש פעוטות שתחילת הדיבור שלהם מתבצע רק בגיל שנתיים, אך חייבים להסתכל על התמונה הכללית, האם בתך מבינה מה רוצים ממנה ומשתפת פעולה, האם מגיבה לסביבה, מוחאת כפיים? מגיבה בחיוך/כעס שיש צורך?
    לגבי "זמן ידיים" זה אכן התנהגותי וניתן לשינוי אך אני ממליצה לך לפנות לפורום הנכון(אפילו ליועצת שינה), גם לגבי ההתזונה/משקל את מוזמנת לפנות לפורום הנכון.

    אשמח לעזור לך בכל הנוגע לתחום המוטורי.
    בהצלחה,
    ליאת קופיט-מדריכת התפתחות תינוקות מוסמכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו