בת 10 חודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 10 חודשיים
    אני
    26/12/2010

    ערב טוב,
    ביתי בת 10 חודשיים ומיזה כחודש אני מריגשה כי התחילה ממש להיות דעתניתץ
    האם הגיוני? היא יודעת כבר מה לדרוש וממי?
    ברור לה מאוד מה היא רוצה. היא עושה עם הראש לא לא כשלא רוצה לאכול,לשתות וכדומה.
    היא בוכה בצרחות אם בא לה על משהו ואני לא נותנת לה (גם מאבא הסבתא הדודות).
    אני ממש מרישה שהיא כבר גדולה ומנהלת איתי משא ומתן.

    אני לא יודעת כמה היא מפותחת לגילה.
    היא קטנטונת אחוזון 15 נולדה 2700 אם יש צורך לדעת.את שלבי הרמת הראש, התהפכות, זחילה, עמידה עשתה מהר .כבר בגיל 6 חודשיים נעמדה לבד.
    היא יודעת לתת נשיקה באויר כפיים ידיים על הראש. מבינה עניין.
    אני רוצה לדעת האם בגלל ההתפתחות שלה הגיוני כי היא נהיתה דעתנית? האם יש צורך לבדוק טוב מה המסרים שאנחנו מעבירים לה? מה מאשרים ולא מאשרים לה?
    זה מוקדם מידיי?

    אשמח מאוד לקבל תשובה מתי צריך באמת להיות ההורה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 10 חודשיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 10 חודשיים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/12/2010

    הי אני
    התפתחות העצמאות ותחומי המקום האישי אכן מתחילים סביב גיל זה ואין קשר להתפתחות המוטורית. כדי לקבל עיצות מעמיקות על דרכי התמודדות אנא פני לפורום העוסק בתחומים ההתנהגותיים.
    בברכה
    דבי גרוס דולבס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו