התפתחות תינוק בן 4 חודשים- דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות תינוק בן 4 חודשים- דחוף!
    סיסי
    28/12/2010

    שלום.
    בני בן 4 חודשים וסה"כ מתפתח טוב לגילו אך דבר אחד מטריד אותי: הוא לא מגיב לצלילים ורעשים חזקים, ברור לי שהוא שומע, אך ברגע ששמים מוסיקה הוא לא מחפש את המקור אלא פשוט מקשיב או ממשיך בעיסוקיו וכן, גם ברעשים חזקים כגון טריקת דלת וכד' הוא נבהל וממשיך הלאה ולא מחפש את מקור הרעש.
    ניסיתי לייצר רעשים שונים עם צעצועים ולרוב הוא הגיב אליהם בצחוק ופחות בהפנית המבט למקור הרעש.
    אשמח לייעוץ.
    תודה.
    אמא מודאגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות תינוק בן 4 חודשים- דחוף! - תגובה

    ליאת קופיט
    28/12/2010

    סיסי שלום,

    לפי תאורך בנך מגיב לרעשים וצלילים אך אינו מפנה את מבטו לחיפושם, האם זה מתרחש כאשר הוא על הבטן/ גב או בכלל? אני מציעה לך לנסות לגרות אותו עם צעצועים רועשים, התחילי כאשר הצעצוע בזוית ישרה מול עיניו, שימי לב שהוא קולט אותו במבטו, ולאט לאט תעבירי את הצעצוע לצד ימין/שמאל ותנסי לראות האם הוא עוכב במבטו, האם משתמש בתנועות צוואר בכדי לבצע הפנייה של הראש לכיוון החפץ? יש תינוקות עם שרירים מקוצרים אשר מצב זה מקשה על תנועת סיבוב הצואר לצדדים.

    אשמח להמשיך לעזור ולשמוע איך זה מתקדם.

    ליאת קופיט-מדריכת התפתחות תינוקות מוסמכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות תינוק- תשובות

    סיסי
    28/12/2010

    זה מתרחש כאשר הוא על הגב על הבטן לא ניסיתי.
    בכללי מאז שנולד הוא נראה כתינוק סקרן אך משום מה נראה שהוא לא מגיב לרעשים כגון טריקת דלת וכד'.
    הוא עוקב במבט אבל לא אחרי הרעש אני מנסה לגרות אותו בכל מיני רעשים בשקט מוחלט.
    היום עשיתי לו טיפה רעש עם צעצוע בשקט מוחלט נראה היה שהוא מחפש עם המבט ולאחר מכן התחיל לבכות כאילו נבהל.
    הוא משתמש בתנועות צוואר מועטות בגלל שריר קצר כפי שציינת ומטופל בטיפולי פיזיותרפיה להארכת השריר.
    אציין כי הוא עבר לידה ארוכה 17 שעות שהתחלתה וכולה לווו בזירוז, האם יש קשר?
    וכן, הוא מטופל בכרית פיסוק מזה חודש זה אמור לעכב משהו בהתפתחות?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו