תינוק בן ארבעה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן ארבעה חודשים
    נתנאלה
    31/12/2010

    לצוות שלום,
    בני בן כמעט 4 חודשים . מסוגל לשכב על הבטן ולהרים ראש יפה, אם כי לא להרבה זמן היות ומתעייף ומתחיל לבכות. שמתי לב שכשהוא מונח על הבטן הידיים שלו אומנם בקו האמצע אך הן סגורות וכשאני שמה מולו צעצוע הוא לא מנסה לנתק את היד ולגעת בצעצוע שאלתי היא האם מצב זה תקין ואיך אוכל לגרות אותו לפתוח את כפות הידיים? כמו כן רוב היום הוא נמצא על הגב באוניברסיטה כשמידי פעם אני מניחה אותו על הבטן לכמה דקות כדי שיתרגל, האם אני צריכה לנהוג אחרת או להניח לו להיות שכוב על הגב במזרן?

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן ארבעה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן ארבעה חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    02/01/2011

    הי נתנאלה
    זה בסדר שבנך עדיין לא שולח את ידיו לצעצוע כשהוא שוכב על הבטן, המשיכי לגרות אותו לכך ע"י הושטת צעצועים בעת שכיבה על הבטן. הידיים הקפוצות יכולות להיות סימן לזה שעדיין לא מספיק נוח לו על הבטן.
    כמובן שיש להמשיך ולהשכיב את בנך על הבטן ואף להגדיל את המינון של זה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו