שינה לתינוקת בת חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה לתינוקת בת חודש
    אורי
    04/01/2011

    שלום רב,
    תינוקת שלי בת חודש התחילה לפני כמה ימים לישון בין 5 ל7 שעות בלילה. אני אחרי קריאה באינטרנט הבנתי שזה תקין ואני נותנת לה לישון בלילה (אחרי 5 שעות - אני מקימה אותה לאכול). אחרי השינה בלילה היא אוכלת טוב והינה רגועה ושמחה.
    למרות זאת, בין השעות 2 אחרי הצהרים ועד שעה 8-9 בערב היא לא רגועה וישנה ממש קצת. אחרי כל ארוחה, היא מייד נרדמת ומתעוררת אחרי איזה 15-20 דקות ואחרי שעה של משחקים, כשהיא מראה סימני עייפות, אני מרדימה אותה, אך היא לא ישנה יותר מחצי שעה.

    אז אני מרימה אותה על הידיים שוב, ומרדימה אותה שוב על הידיים, תוך כדי שהיא אדומה ומתאמצת ולא רגועה. אני לא בטוחה האם זה גזים או שהיא סתם עייפה או משהו אחר שלא עולה על דעתי.

    מה אני עושה לא נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה לתינוקת בת חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה לתינוקת בת חודש - תגובה

    אורנה עטאר
    08/01/2011

    שלום,
    נשמע שאת עושה הכל נכון.
    נכון לעכשיו זהו דפוס השינה של בתך וכנראה בגלל שהיא ישנה רצוף בלילה במהלך היום יש לה שינות קצרות יותר.
    ייתכן ויש לה גזים...זה הגיל. את יכולה לנסות להקל עליה ע"י תנוחת הערסול, ע"י אחיזה על האמה כשהיד באזור החיתול ומעט לוחצת שם.

    את מוזמנת להתייעץ גם בפורום שינה באתר זה.

    בברכה,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו