שכיבה על הבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שכיבה על הבטן
    לירון
    13/01/2011

    שלום,
    בני בן 3.5 חודשים ועד לא מזמן כל פעם שהייתי משכיבה אותו על הבטן הוא היה עם הידיים בקו האמצע ונשאר כך לכמה דקות. לאחרונה כל פעם שאני שמה אותו על הבטן הוא ישר מעביר את הידיים לתנוחת אווירון מה שמקשה עליו להישאר על הבטן הרבה זמן.
    כל פעם שאני מחזירה לו את הידיים לקו האצבע הוא פורס אותם שוב.
    רציתי לדעת אם זה בסדר? ואם לא, מה אפשר לעשות כדי לעודד אותו להשאיר את הידיים בקו האמצע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שכיבה על הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבה על הבטן - תגובה

    אורנה עטאר
    14/01/2011

    לירון שלום,
    תנוחת האוירון היא שלב התפתחותי ואנו רוצים לראות שהוא עושה אוירון אך גם יודע לנוח מאוירון ולהניח ראש ואת הידיים על המזרון.
    זהו שלב שאמור לחלוף.
    אני ממליצה להתמיד ולהשכיב על הצדדים בכדי להביא ידיים לקו האמצע, לערסל, לגלגל אותו ע"י העברת רגל מעל רגל מהגב לבטן ובכך היד נשארת מתחת לבית החזה לזמן מה. תרגלי זאת לשני הצדדים. את יכולה גם לשלב מגע עמוק באזור בית החזה בכדי להוריד מתח שרירי במידה והצטבר.

    בברכה,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו