ללא בכי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ללא בכי
    אורלי
    23/01/2011

    האחיינית שלי בת 3.5 חודשים היא בת ראשונה
    ילדה מקסימה שכמעט ולא בוכה בכלל,וגם אם היא בוכה זה לא ממש בכי
    היא מאוד מפותחת,יכולה לשחק באוניברסיטה אפילו שעה,חייכנית ומגיבה לסביבה
    מעסיקה את עצמה המון זמן,כלומר היא יכולה להשאר לבד על המיטה המון זמן אפילו שעה או יותר מבלי לבכות.
    אני קצת מודאגת,למרות שההורים שלה לא חושבים בכלל שיש בעיה,ואני לא רוצה להעלות בעיה.
    בזמן האחרון היא החלה לפלוט המון בכמויות ,זה לא נראה כשאריות, גם כשלא מטלטלים אותה וגם אחרי שעתיים שלוש אחרי הארוחה,
    מה עושים עם ההרגשה הזאת והאם זה נשמע תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ללא בכי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללא בכי - תגובה

    דבי גרוס דולב
    23/01/2011

    הי אורלי
    קשה לתת המלצה למישהו שאיננו ההורה של התינוק וקשה עוד יותר לאבחן לפי תיאורים כלליים כגון אלה שנתת. יש להסתכל על התמונה ההתפתחותית הכללית וכדי לדעת לעומק אם יש בעיה צריך להכיר את התינוק. לא אוכל לתת שום אבחון לפי תנאים אלה.
    באשר לפליטות- יש להתיעץ עם רופא הילדים על מנת לשלול ריפלוקס.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו