התיישבות דרך הבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיישבות דרך הבטן
    אמא של נינה
    24/01/2011

    שלום רב,

    התינוקת שלי בת קצת יותר מארבעה חודשים. מתהפכת מבטן לגב מגיל שלושה חודשים, שוכבת יפה על הבטן ומרימה ראש וחזה. לאחרונה התחילה לנסות להתיישב דרך שרירי הבטן. כמו כן התחלנו לתת לה לשבת בטיולון בזווית של 45 מעלות. שאלותי:
    1. האם חובה להמשיך להוביל אותה בעגלת שכיבה עד שתתיישב בעצמה מעמידת שש? (לציין שזה מאד מתסכל אותה לשכב ככה...).
    2. האם צריך לעשות משהו בנוגע לנסיונות ההתיישבות דרך הבטן? או לאפשר לה?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיישבות דרך הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיישבות דרך הבטן - תגובה

    ליאת קופיט
    24/01/2011

    שלום אמא של נינה,

    לפי תאורך לנינה יש טונוס שרירים גבוה וזו אחת הסיבות לכך שהיא מנסה להתיישב דרך שרירי הבטן מה שמאוד לא נכון לעשות, התיישבות נכונה מתבצעת בדר"כ בין גלאי 7-9 חוד' , דרך עמידת 6 כך שהתינוק מצליח לחזור מישיבה לעמידת 6 וחזרה לזחילה...ישיבה דרך שרירי הבטן "תוקעת" את התינוקת באותו מקום, אם תצליח לעשות זאת יהיה לה קושי רב לשנות תנוחה ולחזור לשכיבה/זחילה, היא פשוט "תתרסק" בחזרה לשכיבה. היא צרכה ללמוד את התנועה הנכונה בכדי להגיע לישיבה עצמאית.
    אני לא ממליצה להרים עדיין את גב העגלה אפילו במעט בגיל זה, אם את יכולה "למשוך" זאת עוד חודש, מה טוב.
    אני ממליצה לך לעבוד איתה על תרגילים להורדת מתח שרירי ע"י מגע עמוק בכל חלקי גופה, טפיחות על בית החזה, ישיבה בערסול (אפשר גם עם הפנים של נינה כלפי חוץ, הרמת השוקיים וצניחת הישבן).

    בהצלחה,
    אשמח לעזור עוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו