בן 10.5 חודשים לא יושב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 10.5 חודשים לא יושב
    אפרת
    27/01/2011

    בני בן ה- 10.5 חודשים עדיין לא יושב. בעגלה הוא כן יושב יחסית זקוף ת וך שאוחז מקדימה. הוא זוחל 6, נעמד בלול ותוך התמכות בחפצים (שולחן, ספה) וזז קצת לצדדים כאשר עומד. מעמידה הוא יורד לבירכיים ומשם חזרה לזחילת 6. האם יש צורך לטפל בנושא הישיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 10.5 חודשים לא יושב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים לא יושב - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/01/2011

    הי אפרת
    תינוקות המתקשים להתיישב דרך עמידת 6 אבל מפצים על כך בהתישבות דרך עמידת ברכיים הם בד"כ בעלי זקיפה מעט גדולה בגב. זקיפה זו מזרזת היעמדות מוקדמת מידי אבל מקשה על התישבות דרך עמידת 6 שדורשת כפיפה טובה של הגב וגמישות בו.
    לפי הדרך בה אני עובדת, חשוב לאבחן קושי כזה וללמד את התינוק לשבת בדרך הנכונה על מנת למנוע קושי אפשרי נוסף בשלבים אחרים בהתפתחות. קושי כזה לא הכרחי אבך אפשרי. אני מאמינה בהתפתחות מוטורית על פי שלבים קבועים. התהפתחות כזו מהווה בסיס בריא וטוב להתפתחות הכללית של התינוק.
    אשמח לעזור
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו