תינוק בן 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 4 חודשים
    אלה
    01/02/2011

    שלום,
    בני בן 4 חודשים ועדיין לא שולח באופן רצוני וברור את ידיו אל צעצועים או כל גירוי אחר שאני מנסה להציע לו. אציין גם כי רק בשבוע האחרון, הוא החל להחזיק את ראשו באופן יציב יותר כך שכמעט ואינו מנדנד אותו. מהו טווח הגילאיים בו תינוק אמור להתחיל לשלוח ידיים? האם יש משהו שניתן לעשות למעט לשים חפצים בידיו לאחר שעקב אחריהם עם עיניו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 4 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 4 חודשים - תגובה

    ליאת קופיט
    01/02/2011

    אלה שלום,

    תינוק צריך לשלוח את ידיו לעבר חפץ וגם לתפוס אותו בין גי 3-5 חוד'. האם תאור המקרה שלך הוא כאשר התינוק שלך שכוב על בטנו? אם כן, את כותבת שרק לאחרונה הוא החל להחזיק את ראשו ביציבות אז אני מאמינה שגם ינסה עוד מעט לנתק את ידו מהרצפה וינסה לשלוח יד לעבר הצעצוע (לצורך כך צריך מער' שיווי משקל מפותחת), האם זה קורה גם במצבים אחרים? ניתן להראות לתינוק את הצעצוע ממרכז פניו ולהעביר לאט לידיו, לנסות לגרות את כף/גב היד עם הצעצוע ושוב מעט להרחיק ולנסות לתת לו לשלוח יד, נסי זאת בהתחלה שהוא שכוב על גבו.

    אשמח לעדכון,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו