בן 9 וחצי חודשים ואינו זוחל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 9 וחצי חודשים ואינו זוחל
    מעין
    09/02/2011

    שלום. בני בן 9 ןחצי חודשים ועדיין לא זוחל. הוא התיישב יציב בגיל 5 חודשים הוא מתיישב ממצב שכיבה על הבטן ובכל זאת לא זוחל. בד"כ אלה דברים שעושים אחרי שלב הזחילה ולא לפני עד כמה שידוע לי.
    מה אפשר לעשות שיעודד אותו לזחול?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 9 וחצי חודשים ואינו זוחל - תגובה

    דבי גרוס דולב
    09/02/2011

    הי מעיין
    חשוב לי לדעת כמה פרטים, כיצד מתיישב בנך? האם דרך דחיפת הגוף לאחור בשכיבה על הבטן ודרך ישיבת W? מתי התחיל להתהפך? האם התחלתם להושיב אותו לפני שהתישב בעצמו? איך הייתה התפתחותו המוטורית עד כה?
    אשמח לקבל תשובות לשאלותי ולהמשיך בהתיחסותי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 9 חודשים

    מעין
    10/02/2011

    יש לציין שבני נולד בשבוע 34 , כן הושבנו אותו לפני הזמן, הוא מתיישב לבד כשהוא שוכב על כרית הוא פשוט דוחף את עצמו קדיה ומתישב. הוא מתהפך מהבטן לגב ולא מתהפך מהגב לבטן שהיה קטן בן 5-6 חודשים בערך הוא היה מתהפך מהגב לבטן והפסיק להתהפך.
    אין לא בעיות מוטוריות הוא עושה כל מה שילד בן 9 חודשים עושה, הוא עושה כפיים, הוא תופס לבד אוכל בעזרת האצבעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 9 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    10/02/2011

    הי מעין
    אנו מתייחסים לעובדה שבנך נולד לפני הזמן ולכן ניתנת לו "הנחה" קטנה בהסתכלות על ההתפתחות. יחד עם זאת יש מספר גורמים שכן מצביעים על קשיים מוטורים,
    הוא לא מתהפך מהגב לבטן ותהליך זה אמור להתממש על גיל חצי שנה,
    הוא מתישב בצורה משובשת , התישבות נכונה היא דרך עלייה על 6 והטיית הטוסיק לאחור,
    ועניין ההושבה לפני הזמן עלול לקבע תבניות תנועתיות משובשות.
    כל הנ"ל יחד יוצרים התפתחות מעט משובשת שדורשת תרגול נכון על מנת לא לקבע הרגלי תנועה לא נכונים.
    מכיוון שמדובר במספר גורמים קשה לשים את האצבע על מקור הקושי ולכן המלצתי היא לקבל אבחון וללמוד תרגילים על מנת לסייע לבנך להתפתח נכון ולמנוע קשיים אפשריים בהמשך ההתפתחות. אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו