בחירת חפץ מעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת חפץ מעבר
    אמא
    10/02/2011

    בני בן ה 7 חודשים מתפתח מאוד יפה (זוחל ועומד כבר מגיל חצי שנה)
    אני מנסה להרגיל אותו לחפץ מעבר מאחר והוא נוטה להירדם כשהוא מחזיק את ידיי.
    כל חפץ רך ששמתי לו מעצבן אותו- דובי, חיתול..
    אני רואה שהוא נוטה במשחק שלו דווקא למשחקים קשים ולא רכים. הוא למשל אוהב מאוד לגעת ולהכניס לפה את הטיקטים של המשחקים, את החישוקים שמחזיקים את הבובות באוניברסיטה ועוד.
    האם זה רגיל ומה זה אומר לגבי בחירת חפץ מעבר?
    יכול להיות שאני לא מרגילה אותו נכון לחפץ? איפה אפשר לקרוא על איך עושים זאת נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת חפץ מעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת חפץ מעבר - תגובה

    דבי גרוס דולב
    10/02/2011

    הי אמא
    לא מספיק שלאמא יהיה רצון שבנה ישתמש בחפץ מעבר, מי שבאמת קובע הוא התינוק ואם איננו חפץ בכך, לא ניתן להרגילו בכל מחיר. לא לכל תינוק יש חפץ מעבר ולא מדובר בהכרח התפתחותי שמחייב התעקשות. כדי להפרד מהחזקת ידך בהירדמות יש להרגילו לאט לאט לפרידה זו ויש לציין שכמעט תמיד מדובר בתהליך לא קל עבור התינוק אבל אין לפרידה זו פתרון אחר.
    נטייתו של בנך לשחק ולאהוב טקסטורות מסוימות ולא אחרות איננה אומרת דבר והיא טבעית.
    לסיכום, אין טעם להתעקש על נושא זה אם אין רצון מצד התינוק.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו