תינוק בן 9 חודשים ומדלג על שלבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 9 חודשים ומדלג על שלבים
    אפרת
    12/02/2011

    בני בן 9 חודשים,מפותח מאד משלב של זחילת גחון קפץ לעמידה ודילג על ישיבה וזחילת שש. הוא יורד מעמידה לכריעה ואח"כ לסוג של ישיבה.
    תוך שבוע מיום שעמד הוא כבר סובב בלול או במיטה בעמידה.
    הילד מפותח מאד גם מבחינה מוטרית ושכלית.
    האם הדילוג בעייתי? האם יש צורך לפנות לאיש מקצוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 9 חודשים ומדלג על שלבים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    12/02/2011

    הי אפרת
    זחילת 6 היא אחד השלבים החשובים בהתפתחות התינוק ולכן חשוב לנסות ולהביא את התינוק לזחילה. לדילוג על זחילת 6 יש תמיד סיבה פזיולוגית שמזרזת את תהליך העמידה ומקשה על הזחילה וההתישבות. מכיוון שעמידתו של בנך הולכת ומתבססת חשוב לאבחן את סיבת הדילוג ולתרגל עם התינוק תרגילים מתאימים.
    המלצתי היא לקבל אבחון מאיש מקצוע. אני כמובן ממליצה על מדריכה להתפתחות תינוקות כי שם יש הסתכלות רחבה ומתן משמעות לכל שלב התפתחותי ותרגילים למימושו. אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו