הצילו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו
    גלית
    16/02/2011

    לא יודעת אם זה קשור להתפתחות, אבל אני אשמח לעזרה.
    הבן שלי בן 6 שבועות. הוא תינוק מאד חסר מנוחה ו"בכיין". אני חייבת לציין גם שמההתחלה הוא כל הזמן מחפוש למצוץ, בצורה כזאת שהייתי בטוחה שהוא רעב כל הזמן והייתי מאכילה אותו לפעמים כל חצי שעה/שעה, עד שהסבירו שזה כנראה רק רצון למצוץ, ומאז אני מרגיעה אותו עם מוצץ וזה בד"כ עובד.
    הרבה פעמים אחרי שהוא אוכל (ואני די בטוחה שהוא אוכל בסדר בסך הכל כי הוא עולה יפה במשקל) ואחרי שאני מחליפה לו (בד"כ עושה את זה אחרי האוכל, או באמצע אם הוא נרדם תוך כדי לפני שהספיק לאכול מספיק) אני מנסה להניח אותו (במיטה עו על שמיכה ומנסה לשחק או לדבר איתו, וגם אם הוא היה רגוע, לא עוברות כמה דקות והוא מתחיל לקטר ולבכות, אני מצליחה להרגיע אותו על הידיים ועם מוצץ תוך כדי שהוא חובט ומנופף כל הזמן עם הידיכם, אבל ברגע שאני מניחה אותו הוא מתחיל לבכות ולא נרגע עד שאני לוקחת איתו שוב וזה חוזר על עצמו עד שהוא נרדם, כלומר שאין כמעט מצב שהוא ער ורגוע. אני כבר מיואשת מזה ומפחדת שמשהו לא בסדר. הבוקר למשל, הוא אכל ב-8:45 ועד 11:10 הוא לא נרגע (השכבתי אותו כל הזמן על הגב, ובחלק מהזמן עטפתי אותו בשמיכה), ואז אחרי שהשכבתי אותו על הבטו הוא נרגע וישן עד עכשיו (12:30). אני לא חושבת שזה קשרו לבטן/גב כי לפעמים הוא לא נרגע גם על הבטן. זה חוזר על עצמו לאורך כל שעות היום, אלא אם כן הוא נרדם מהר.

    יכול להיות שיש כבר בעיה? אני כבר מיואשת, קשה לי להיות איתו כל הזמן על הידיים ואני חוששת שאני עושה משהו לא נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו

    גלית
    16/02/2011

    בערב הוא אכל ב-18:00 ואז שוב ב-19:30 כי היה נראה לי שהוא רעב, מקלחת ונרדם רק ב-21:30. התעורר שוב ב-24:30, היה ער שעתיים, וקם שוב לאכול ב-6:00, נרדם ישר וקם ב-8:45. וכמו שאמרתי לא נרגע עד 11:10 ועדיין ישן. האם זה נורמלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו - תגובה

    דבי גרוס דולב
    16/02/2011

    הי אמאשלאורי
    מה שאת מתארת מאוד אופייני לתינוקות קטנטנים שעדיין מנסים להסתגל לעולם החדש. הקשיים שלהם בעולם זה באים לידי ביטוי בקושי להירדם לבד ולשהות במיטתם, קושי בפרידה מהידיים של אמא ונטייה לרצות לאכול עוד ועוד וזאת מתוך הרצון למצוץ והרוגע שהוא מביא. נכון שיש תינוקות רגועים יותר אבל לא ניתן לשנות זאת אלא רק לצלוח את התקופה הקשה הזו, להכיל את קושי התינוק, לענות על צרכיו ולזכור שמדובר במשהו זמני. חשוב לזכור שהתנהגות התינוק נובעת מקושי ורגישות ולא מסוג של התפנקות. אין לי המלצות נוספות חוץ להרבות בשימוש במנשא, לקחת לידיים שצריך ולהחזיק מעמד עוד קצת..

    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו