בת חצי שנה לא מתהפכת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת חצי שנה לא מתהפכת
    דפנה
    16/02/2011

    שלום, בתי בת חצי שנה, אחוזון חמישים, ערנית וחייכנית, אוהבת להיות על הידיים ובלתה בעבר הרבה במנשא. כאשר שוכבת על הבטן מושכת את ידיה לאחור ולמעלה ומרימה את הראש ע"י הקשתת הגב- יכולה לשהות זמן רב בתנוחה זאת. כאשר אני מחזירה את ידיה להשענות על האמות מתחת לחזה נטייתה היא לשלוח שוב ידיים לאחור וצריך למנוע זאת ממנה כמעט בכוח. בגיל 3 חודשים היתה לה בעיה למרכז ידיה ולתפוס צעצועים שהיו מולה- עבדנו איתה על כך ע"י גירויים רבים וזה הסתדר במהירות. כמובן שבתנוחת "האוירון" בה שוכבת אין לה סיכוי להתהפך וגם לא לזחול. גם בשכיבה על הגב לא מראה שום סימן או נטיה להתהפך. קבעתי תור לפיסיותרפיסטית. האם יש תרגילים שניתן בינתיים לעשות בבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חצי שנה לא מתהפכת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חצי שנה לא מתהפכת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    16/02/2011

    הי דפנה
    קשה להמליץ על תרגילים בלי לדעת את מקור הקושי. בפורום זה תוכלי למצוא תרגילים רבים עליהם המלצתי לאורך הדרך אבל חשוב לבדוק מהו הגורם המעכב. לפי תאורך נשמע במדובר בקשתת יתר של הגב וקיצור עמוד השדרה, מצב שיוצר מתח יתר בגוף ומגביל מאוד את התנועה. אני ממליצה בחום לשקול גם יעוץ של מדריכה להתפתחות תינוקות, שם היחוד הוא בהסתכלות מעמיקה למקור השיבוש ולא רק לסימפטום.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות תקינה לבת 8 חודשים

    אמא'לה
    07/03/2011

    בתי בת +8 חודשים. היא החלה להתהפך לראשונה בגיל 4חודשים, אך הפסיקה קצת אחרי זה. מאז היא חזרה לזה (לפני חודשיים), אבל לא באופן תדיר. היא שוכבת בכיף על הבטן ומסתובבת "כמו סביבון" , אבל לא מתהפכת. (לא בטן-גב ולא גב-לבטן).
    כשאני עוזרת לה (מתחילה את התנועה, כפי שמסברים לעשות באתרי התפתחות) - אז היא ממשיכה את התנועה. גירוים שונים לא גורמים לה להתהפך. היא פשוט מנסה להסתכל מבלי להתהפך וכשנמאס לה אז היא פשוט עוברת למשהו אחר.
    אני מתחילה להיות מוטרדת מכך, אבל במשפחתון אומרים לי שאין צורך.. אם זה תקין או שצריך לטפל בזה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו