ישיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ישיבה
    ריבי
    19/02/2011

    ביתי בת 9 חודשים, החלה לזחול על 6 בגיל שישה חודשים (דילגה על זחילת גחון), היא נעמדת על ברכיה כבר למעלה לחודש אך עדיין אינה מראה סימני ישיבה. בתחילת הזחילה היא החלה לישר את הרגל ולהתנדנד למצב ישיבה אך מאז שהחלה לעמוד על הברכיים היא בכלל לא מראה סימנים לישיבה. האם מדובר בעיכוב? אשמח לטיפים למרות שאני כל הזמן מנסה לנענע אותה ממצב 6 לכיוון הטוסיק אך זה לא עוזר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ישיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישיבה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    20/02/2011

    הי ריבי
    מצבים כגון זה שאת מתארת מתאימים לתינוקות בעלי זקיפה מעט גדולה מידי בגב. זקיפה זו מקשה על התישבות שדורשת הרבה תנועתיות בגב אבל מזרזמ היעמדות, גם על הברכיים. במקרים כאלה כדאי לבדוק אם זה מקור הקושי בהתישבות עצמאית ועל פי זה לתרגל. אני מאמינה שחשוב לטפל בשורש הקושי ולא בסימפטום ולכן במקרה כזה ההמלצה היא לתרגל תרגילילם שונים של כפיפה של הגב והכנסת גמישות בו.
    מכיוון שמדובר רק בהערכה ללא היכרות אני לא כיולה להגיד בבטחון מלא שזה המקרה של ביתך אבל מספר תרגילי כפיפה לא יזיקו:
    1. בשכיבה על הגב להרים את רגלי התינוקת לכיוון הראש הלוך ושוב תוך הרמה של הטוסיק גם.
    2. סיבובי אגן גדולים
    3. לקפל ברך ולהביאה לרצפה הנגדית, שתי רגליים הלוך ושוב.
    4. להרבות בהשכבות על הצד ולהשהות שם.
    בהצלחה וחזרי לספר איך הולך.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו