הרדמת תינוק בן חודש וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרדמת תינוק בן חודש וחצי
    יעל
    20/02/2011

    יש לי בן בן 6 שבועות
    עד כה הרדמנו אותו על הידיים והעברנו אותו לעריסה לאחר שנרדם.
    ביומיים האחרונים מנסים להרדים אותו ישר בעריסה על מנת שלא יתרגל לידיים.
    התינוק לא ממש משתף פעולה ואינו מפסיק לבכות.
    האם אנו מנסים להרגיל אותו מוקדם מידי להירדם ישירות בעריסה?
    במידה ולא, האם להמשיך בשיטה של הרדמות ישירות בעריסה למרות שבוכה?
    האם נראה שיפור בימים הקרובים? (התינוק יתרגל ויבכה פחות ופחות)
    אשמח לקבל טיפים בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרדמת תינוק בן חודש וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמת תינוק בן חודש וחצי - תגובה

    דבי גרוס דולב
    21/02/2011

    הי יעל
    אין חוקיות לגבי מתי נכון או לא נכון להתחיל בהרגלי הירדמות עצמאית. לדעתי האישית זה קצת מוקדם מידי, אלא אם כן התינוק משתף פעולה. כשלתינוק קשה להירדם בעריסה יש צורך להמשיך ולעזור לו. הדבר אינו אומר שצריך להרדים רק על הידיים אבל בהחלט לעזור בתחילה על הידיים, להניח במיטה כשהתינוק רגוע אבל כן לקחת שוב לידיים כשמתחיל בכי. אני לא חושבת שתינוק בגיל זה צריך לבכות ולחוות קושי במחיר של הירדמות עצמאית.
    לסיכום -כדאי לשלב בין הצרכים של התינוק לבין מה שחשוב לכם- להרגיע על הידיים, להניח במיטה אבל לקחת חזרה לידיים כשיש צורך.
    איני יכולה לצפות אם ומתי יהיה שיפור..
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו