בן 8 חודשים מדלג על שלבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 8 חודשים מדלג על שלבים
    dana
    24/02/2011

    בני זוחל גחון במרץ מגיל 5 חוד',בגיל 7 חודשים התחיל לעשות ניסיונות התיישבות ולעיתים נשען רק על יד אחת. לא מצליח להגיע לישיבה של ממש. אם אני מושיבה אותו, (משתדלת להימנע), יושב יציב יחסית אבל בסוף נשען לאחור.עומד עמידת 6 ומצליח לזחול שני צעדים, "נופל" על הגחון וממשיך. בימים האחרונים התחיל לעמוד עמידת דב (טוסיק למעלה) ובנוסף עומד על הברכיים כשנתמך במיטה ומצליח גם להביא את עצמו לעמידה. אני קצת מודאגת כי לא ביסס את הזחילה והישיבה ופתאום הוא עומד..?
    אציין שהוא ילד "בריא" עם הרבה כוח ומשתמש בו כדי לטפס ולעמוד. אשמח לדעת אם זה התפתחות לפי השלבים, ואם לא,מה כדאי לעשות.
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 8 חודשים מדלג על שלבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 8 חודשים מדלג על שלבים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    24/02/2011

    הי דנה
    המצב הרצוי הוא שתינוק יעבור דרך כל שלבי ההתפתחות בלי לדלג על אף שלב. כשיש לתינוק נטייה לקפוץ לשלב הבא ולהתקשות בשלב מסוים, יש סיכוי שיש קושי תנועתי שמקשה עליו לממש את הלשבים כראוי. קושי בהתישבות והיעמדות מוקדמת עלולים להצביע על זקיפה גדולה מידי בגב. זקיפה כזו מקשה על ההתישבות הדורשת כפיפה טובה בגב וגמישות בו ולעומת זאת מזרזת עמידה.
    מה שהכי כדאי לעשות הוא לבדוק את מקור הקושי ועל פי הבנה זו ללמוד תרגול מתאים שיעזור לבנך לעבור היטב דרך כל שלבי ההתפתחות.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתשובתך לא הבנתי

    dana
    24/02/2011

    תודה על המענה,מתשובתך לא הבנתי מה את מציעה בעצם. האם לפנות למדריכה להתפתחות תינוקות כדי לבדוק את מקור הקושי? בינתיים יש איזה שהם תרגילים שאני יכולה לעבוד איתו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתשובתך לא הבנתי - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/02/2011

    הי דנה
    כן, כוונתי היא לכך שכדאי לקבל אבחון מאיש מקצוע. אני כמובן ממליצה על מדריכה להתפתחות תינוקות אבל את יכולה לבחור את איש המקצוע שלדרכו את מתחברת.
    קשה להציע תרגילים בלי לדעת את מקור הקושי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו