גמילת הנקה לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילת הנקה לילה
    אמא מותשת
    27/02/2011

    שלום,

    מתי ניתן להפסיק הנקות לילה?

    התינוק בן 8 חודשים, גודל יפה, אוכל מעט מעט מוצקים (עושה טובה של ממש), וניזון מחלב אם בלבד (לא תמ"ל).

    הלילות קשים מאד, מתעורר כל שעה וחצי שעתיים. לא ברור לי כ"כ אם זה אוכל או תשומת לב בעיקר. הוא לא מוכן לקחת בקבוק בלילות, רק לינוק. רק ככה נרגע ונרדם בסופו של דבר. (אם לא יונק צורח צרחות אימה).

    השאלה שלי היא, מתי ניתן לגמול מהנקת לילה? ואיך עושים זאת????

    אודה לתשובה בהקדם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילת הנקה לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילת הנקה לילה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/02/2011

    הי אמא מותשת
    ההחלטה להתחיל גמילת לילה היא אישית ואינדיוידואלית ואין לגביה תשובה נכונה, זה תלוי לגמרי בך. לדעתי בגיל הזה זה בסדר גמור.
    לצערי אין לי פתרון קסם לגמילת לילה. מדבור בתהליך לא קל לשני הצדדים והוא מצריך החלטה נחושה ובלי לסגת ממנה לאחר התחלת התהליך.
    הדרך היחידה לעשות היא פשוט להתחיל.. להחליט באיזו שעה תהיה ההנקה האחרונה בלילה ומשעה זו ואילך להרגיע בדרכים אחרות, כולל השתתפות פעילה מאוד של האבא על מנצ שהתינוק לא יריח אותך. ניתן גם לתת מים מבקבוק על מנת להרגיע קצת,
    בנוסף להשתמש בהרבה תנועה, מגע וקולות מרגיעים. הלילות הראשונים קשים אבל תוך ימים בודדים מתחיל התינוק להתרגל לנוהג החדש.
    נותר רק להחליט: גמילת לילה או הנקות לילה?...
    בהצלחה רבה!

    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה להריון וההקה

    אמא מותשת
    03/03/2011

    הייתי שמחה מאד להניק, וגם להיות מותשת :) העניין הוא שאנחנו רוצים להפסיק בקרוב כדי להיכנס להריון. (הרי אף אחד לא מבטיח שברגע שאפסיק להניק אכנס להריון). עדיין לא קיבלתי מחזור. והבנתי שאם מפסיקים הנקות לילה אז הסיכוי להיכנס גודל. האם זה אכן כך??
    איך ניתן להגדיל את הסיכויים להיכנס להריון ועדיין להניק? (האם אפשרי בכלל??? עדיין לא קיבלתי מחזור).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה להריון וההקה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    03/03/2011

    הי אמא מותשת
    צר לי,
    אבל זה לא מתחום עיסוקי ואני לא כיולה לתת תשובה מקצועית על שאלה זו. אולי פורום הנקה?
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו