מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גמילת הנקה לילהאמא מותשת27/02/2011
שלום,
מתי ניתן להפסיק הנקות לילה?
התינוק בן 8 חודשים, גודל יפה, אוכל מעט מעט מוצקים (עושה טובה של ממש), וניזון מחלב אם בלבד (לא תמ"ל).
הלילות קשים מאד, מתעורר כל שעה וחצי שעתיים. לא ברור לי כ"כ אם זה אוכל או תשומת לב בעיקר. הוא לא מוכן לקחת בקבוק בלילות, רק לינוק. רק ככה נרגע ונרדם בסופו של דבר. (אם לא יונק צורח צרחות אימה).
השאלה שלי היא, מתי ניתן לגמול מהנקת לילה? ואיך עושים זאת????
אודה לתשובה בהקדם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילת הנקה לילה - תגובה
דבי גרוס דולב28/02/2011הי אמא מותשת
ההחלטה להתחיל גמילת לילה היא אישית ואינדיוידואלית ואין לגביה תשובה נכונה, זה תלוי לגמרי בך. לדעתי בגיל הזה זה בסדר גמור.
לצערי אין לי פתרון קסם לגמילת לילה. מדבור בתהליך לא קל לשני הצדדים והוא מצריך החלטה נחושה ובלי לסגת ממנה לאחר התחלת התהליך.
הדרך היחידה לעשות היא פשוט להתחיל.. להחליט באיזו שעה תהיה ההנקה האחרונה בלילה ומשעה זו ואילך להרגיע בדרכים אחרות, כולל השתתפות פעילה מאוד של האבא על מנצ שהתינוק לא יריח אותך. ניתן גם לתת מים מבקבוק על מנת להרגיע קצת,
בנוסף להשתמש בהרבה תנועה, מגע וקולות מרגיעים. הלילות הראשונים קשים אבל תוך ימים בודדים מתחיל התינוק להתרגל לנוהג החדש.
נותר רק להחליט: גמילת לילה או הנקות לילה?...
בהצלחה רבה!
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה להריון וההקה
אמא מותשת03/03/2011הייתי שמחה מאד להניק, וגם להיות מותשת :) העניין הוא שאנחנו רוצים להפסיק בקרוב כדי להיכנס להריון. (הרי אף אחד לא מבטיח שברגע שאפסיק להניק אכנס להריון). עדיין לא קיבלתי מחזור. והבנתי שאם מפסיקים הנקות לילה אז הסיכוי להיכנס גודל. האם זה אכן כך??
איך ניתן להגדיל את הסיכויים להיכנס להריון ועדיין להניק? (האם אפשרי בכלל??? עדיין לא קיבלתי מחזור).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה להריון וההקה - תגובה
דבי גרוס דולב03/03/2011הי אמא מותשת
צר לי,
אבל זה לא מתחום עיסוקי ואני לא כיולה לתת תשובה מקצועית על שאלה זו. אולי פורום הנקה?
בברכה
דבי גרוס דולב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
(1).jpg)
