דילוג שלבי התפתחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילוג שלבי התפתחות
    חניתי
    01/03/2011

    שלום לכן יש ליתינוק בן 9 וחצי חודשים גוחן על הבטן ועומד עים להחזיק המיטה שלו בשולחן בכל דבר שהוא מגיע עליו הבעיה היא שהוא לא יודע עדין לזחול על 6 ולא לשבת האים זה נורמלי הדילוג שלבים האלו?? מה שקורה הוא לא יודע לרדת אחרי שהוא עומד ואז בוכה ובוכה או נופל על הצד אני יודעת שיש סדר מסוים התהפחות גחינה זחילה ישיבה ואז עמידה אשמח לתשובה ......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילוג שלבי התפתחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילוג שלבי התפתחות - תגובה

    דבי גרוס דולב
    01/03/2011

    הי חניתי
    המצב הרצוי נוא בו התינוק עובר דרך כל שלבי ההתפתחות ושוהה מספיק זמן בכל שלב ושלב. כשיש לתינוק נטייה לדלג על שלב התפתחותי ולעבור לשלב הבא, יש לדבר סיבה פזיולוגית. דילוג על שלב לא קורה סתם כך אלא קשור תמיד לקושי תנועתי מסוים, בד"כ קטן. הסיבה לכך שבנך אינו יודע לרדת ממצב עמידה טמון בעובדה שחסרים לו מרכיבים התפתחותיים שאמורים לתמוך בשלבים הבאים.
    מעבר לזה שזחילה על 6 היא זחילה חשובה להתפתחות התינוק ומהווה בסיס ליכולות מאוחרות יותר.
    במקרים כגון אלה אני ממליצה לקבל אבחון כדי לבדוק מה הסיבה לדילוג על זחילה והתישבות וללמוד תרגילים על מנת לגשר על פער זה. אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו