בת 7 שבועות - לא מגיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 7 שבועות - לא מגיבה
    מודאגת
    02/03/2011

    הי,
    בתי כמעט בת 7 שבועות, לא מגיבה כלל אלי או לאבא שלה - לא יוצרת קשר עין, לא מסתכלת עלינו, לא מגיבה לקול שלנו ולא מחייכת.
    כשאני מנסה ליצור קשר עין לרוב היא פשוט מסיטה את המבט הצידה או מתחילה לפזול.
    רוב היום היא ישנה, או צמודה לי לציצי. מוכנה להיות רק על הידיים וישנה אתי במיטה.
    כשהיא ערה ולא אוכלת אז היא "מקטרת" (כלומר - משמיעה קולות של שער חורק ומתפתלת), או שהיא בוהה בספר שחור לבן שיש לה בעגלה.
    היא גם מסוגלת לעקוב אחריו עם המבט אם מזיזים אותו.
    אני מתחילה להיות מודאגת ומאוד מתוסכלת מהעניין.
    יש לציין שנולדה בתחילת שבוע 36 במשקל נמוך, אך מאז העלתה יפה במשקל (נולדה 2.2 ועכשיו שוקלת 4 קילו)

    האם זה עדיין בטווח הנורמלי? מתי אני יכולה לצפות לשינוי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 7 שבועות - לא מגיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 7 שבועות - לא מגיבה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    03/03/2011

    הי מודאגת
    לרוב לא מדובר בבעיה אלא בתינוקות שלוקח להם מעט יותר זמן להסתגל לעולם ולתקשר איתו במיוחד לאור העובדה שביתך נולדה לפני הזמן. הייתי מחכה עוד קצת לקשר עין ואם תיהי עדיין לא שקטה, קבעי תור לרופא הילדים מפני שאין כמראה עיניים על מנת לקבוע אבחון.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו