זחילה לאחר ישיבה המשך....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זחילה לאחר ישיבה המשך....
    אודה-יה
    07/03/2011

    שלום ותודה על התגובה המהירה.
    אני שמה את ביתי על הבטן או על הגב בסביבת המשחקים שלה, היא מתוסכלת
    ומביעה זאת על ידי בכי וחסרת סבלנותץבשבועות האחרונים
    היא היתה רגילה לשבת ולשחק עם כל המשחקים סביבה בצורה נוחה- אני לא מצפה שהיא תתחיל לזחול כ"כ מהר אם רק עכשיו הפסקנו להושיב אותה- אך האם יש משו שאני יכולה לעזור לה בעניין על מנת שלא תיהיה מתוסכלת?! תרגילים וכד?! אני שמה לה ידיים בכפות הרגליים אך היא לא ממש דוחפת קדימה רק אחורה.
    והאם להפסיק להושיב אותה לגמרי? לא לתת לה לשחק בישיבה?
    האם צריך לפנות למישהו בגיל הזה? או שלתת לזה עוד זמן (היא בת שמונה חודשים וקצת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זחילה לאחר ישיבה המשך....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זחילה לאחר ישיבה המשך.... - תגובה

    דבי גרוס דולב
    07/03/2011

    הי אודה- יה
    הדבר הנכון הוא לא להושיב בכלל אבל אני יודעת שזה קשה לעשות זאת לאחר שתינוק הורגל לזה. הושבה מרובה גורמת לעיתים למתחים מסוימים בגוף שמקשים על התינוק לחזור למצבי שכיבה ובטח להתקדם קדימה.
    ביתך אמנם לא בעיכוב אבל אבחון יוכל מאוד לעזור בזה שיבדוק אם יש קושי תנועתי המקשה על השכיבה על הרצפה ויקל על ביתך את המעבר מישיבה לשכיבה בחזרה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו