בן חמישה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן חמישה חודשים
    שרית
    09/03/2011

    בני כמעט בן 5 חודשים, לא אוהב לשכב על הבטן וגם כשהוא שוכב על הבטן אז הוא מושיט ידיים לצדדים,בתנוחת אווירון, אני יודע שבתנוחה זו יהיה קשה לו להתהפך ובהמשך גם לזחול.מה עושים??? אציין שהוא עדיין לא מתהפך לא מהבטן לגב וגם לא ההיפך. כיצד אני יכולה לעזור לו לשכב על הבטן על מנת להקל עליו ולעזור לו להתהפך?
    שאלה שנייה האם זה בסדר שבני עדיין לא משחק עם רגליו לכיוון הפה?
    האם בני נמצא בעיכוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן חמישה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חמישה חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    09/03/2011

    הי שרית
    בנך לא נמצא בעיכוב אבל ניכר שיש לו קושי תנועתי. בגיל זה אנו מצפים לשכיבה ננוחה על הבטן, על פי תאורך נשמ שלבנך יש מתח שרירים שמונע ממנו שכיבה על הבטן וגורם לו להיות בתנוחת אווירון במקום בהשענות על המרפקים.
    את יכולה לתרגל תרגילים לשיפור השכיבה על הבטן המופיעים בפורום זה אבל יתכן ויש צורך לטפל תחילה במתח השרירים של בנך או בכל דבר אחר שמפריע לו בהתפתחות. לא אוכל לתת אבחון מדויק ותרגול מתאים ללא היכרות.
    הסיבה לכך שבנך עדיין לא משחק עם רגליו היא אותה סיבה שקשה לו לשכב על הבטן, מתח שמקשה על התעגלות הגוף והארכת הגב לצורך הנפת הרגליים וקירובם לראשו.
    כדאי לשקול פגישה עם מדריכה להתפתחות תינוקות על מנת לקבל אבחון מדויק יותר ולעזור לבנך בהתפתחותו המוטורית.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן 5חודשים

    שרית
    11/03/2011

    תודה על תשובותיך המהירות..רציתי לדעת אילו תרגילים אני יכולה לעשות עם בני על מנת שהוא יוכל לשכב על הבטן נינוח, רגוע עםראש מורם..כי בדר"כ שהוא על הבטן הוא מספר שניות ואח"כ מניף את הידיים לצדדים ומוריד את הראש למטה.ידוע לי שבתנוחה זו יהיה קשה לו להתהפך..מה אני עושה??? אני כבר מתחילה להיות מודאגת..האם בני בעיכוב התפתחותי מבחינה מוטורית?
    אציין שעוד שבועיים הוא יהיה בן 5 חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו