חדל קשקשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדל קשקשת
    ספיר
    20/03/2011

    שלום רב,
    בתי בת ארבעה חודשים, עד כה התפתחה יפה מאד - יוצרת קשר עין, מחייכת וצוחקת, מחזיקה את הראש יציב ומתהפכת מהבטן לגב. בנוסף, הייתה מקשקשת ללא הפסקה וממש מתקשרת איתנו (איתי ועם בעלי). לפני כחמישה ימים העסקתי מטפלת ומאז התינוקת אינה מקשקשת כמעט בכלל. אני מוטרדת מזה מאד. יש לציין, שהתינוקת מחייכת למטפלת ולא בוכה בקרבתה.
    אני מודאגת מאד מהשינוי הקיצוני שלה. האם יש סיבה לדאגתי? מה אני צריכה לעשות?
    חשוב לי לציין דבר נוסף, בתי נולדה עם ראש קטן, דבר שהתגלה לקראת סוף ההריון. בסוף ההריון עשינו סקירה למוח אצל ד"ר מלינגר, שיצאה תקינה ונאמר לנו שרוב הסיכויים שמדובר בעניין גנטי - כל המשפחה של בעלי, כולל אותו עם ראש קטן. בנוסף, עשינו בגיל חודשיים בדיקת נוירולוגית ילדים שהייתה תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדל קשקשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדל קשקשת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    20/03/2011

    הי ספיר
    נסיגה בתקשורת ובהתפתחות בכלל היא מוכרת ונורמלית. במקרים כאלה חשוב להסתכל על התמונה הכללית ואם כל שאר המרכיבים תקינים הרי שאין מקום לדאגה. אינני יכולה לקשור בין תופעה זו לביןת הראש הקטן שכן מדובר בנושא רפואי ולא התפתחותי מוטורי. יכול בהחלט ילהיות קשר בין המעבר למטפלת לבין השינוי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו