תינוק בן שנה- אוטיזם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן שנה- אוטיזם
    דניאל
    20/03/2011

    שלום,

    יש לי תינוק בן שנה. הוא מתפתח בסה"כ יפה. עכשיו אבחנו גמישות יתר והיפוטניה שמקשה עליו לשבת אבל הוא בטיפולי פיזיותרפיה .

    השאלה שלי נוגעת לגבי התפתחותו המנטלית. עושה לי רושם שהוא באיחור ניכר בהשוואה לחבריו. הוא לא לומד כל מיני תרגילים שחבריו בגן כבר שולטים כמה חודשים (כפיים, לגעת באף וכן הלאה), הוא שוכב הרבה על הגב ונכנס להתקפות צחוק מכלום. הוא יכול לשבת באמצע המולה ולבהות בלי להזיז שריר בפנים, כשהוא מאד מתלהב ממשהו הוא מתחיל לדפוק בידיו וברגליו.

    האם ניתן לבדוק בגיל הזה אוטיזם? אני פוחדת להעלות את הנושא בכלל ליד בעלי כי הוא אומר שאני כל הזמן מחפשת אבל משהו בהתנהגות של בני אינו מוצא חן בעיניי..

    איך בודקים את זה בגיל הזה? יש משהו שאני יכולה לעשות בבית כדי לבדוק את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן שנה- אוטיזם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה- אוטיזם - תגובה

    דבי גרוס דולב
    20/03/2011

    הי דניאל
    תחום עיסוקי הוא בעיקר בהתפתחות המוטורית ואינני יכולה ליעץ בנושא אותו העלית.
    ישנם תינוקות רבים המאחרים עם המחוות הקשורות לתחום הקוגניטיבי וההתנהגויות שתיארת בהחלט מתאימות גם לתינוקות רגילים.
    אם את לא שקטה כדאי לגשת לרופא הילדים ולהתיעץ כי לחוות את מה שאת חווה אכן קשה ועדיף כבר לקבל חוות דעת מקצועית ולהיות שקטה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו