ילד בן שנתיים לא אוהב את הגננת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שנתיים לא אוהב את הגננת
    א-א
    22/03/2011

    שלום,
    הבן שלי ילד חייכן, שמח, אנרגטי, פעיל ואוהב את החברים שלו.
    כשמגיעים לגן הוא הולך בכיף פותח את הדלת מבצע סריקה,
    אם הגננת שלו נמצאת בכיתה הוא עושה אחורה פנה ולא רוצה להכנס עם בכי, בכי-בכי,
    תופס את הרגל,
    אם היא לא נמצאת (יום חופש או בכיתה אחרת),הוא נכנס בכיף מתיישב לו לוקח משחקים, צוחק, מתנהג כאילו הוא בבית, ממש תענוג!!!!

    התגובה שלו למראה הגננת מכניסה אותי ל"סרטים"!!!
    אני חוששת מהנורא מכל!!!!!

    השאלה שלי: למה הוא כל כך "שונא" אותה?

    חשוב ל לציין שהוא כן משתתף בפעילויות של הגן גם כשהיא המפעילה.
    דוגמא מהיום: כשהגעתי לקחת אותו מהגן הוא ישב לידה ודפדף בספר, כשנכנסתי הוא זרק את הספר על הרצפה (מההתלהבות ?!), היא העירה לו והילד התחיל לבכות בכי קורע לב?
    אשמח לעצה, הכוונה, מה מפריע לו, זה לא נראה לי הגיוני שהוא לא רוצה להכנס לכיתת הגן כשהגננת הספציפיט בכיתה.

    תודה וערב טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנתיים לא אוהב את הגננת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    23/03/2011

    הי א א
    שאלתך שייכת לתחום ההתנהגותי ולא לפטרום התפתחות מוטורי ,אנא נסי בפורום המתאים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו