תינוק בן חצי שנה צורח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן חצי שנה צורח
    לירון
    27/03/2011

    שלום,
    בני השבוע חוגג חצי שנה ובתקופה האחרונה שהוא משחק וער הוא פשוט שוכב לו וצורח. אבל לא מבכי סתם צורח, הכל טוב אצלו, לא מפריע לו כלום הוא פשוט סתם צועק אההההההההההה. רציתי לדעת אם זה נורמלי? האם לעצור את זה או לתת לזה לקרות?
    בנוסף, רציתי לדעת האם זה נכון שאחרי מחלה או תוך כדי יש לפעמים קפיצה התפתחותית. בני בדיוק סיים מחלה ותוך כדי הוא התחיל להתהפך מהגב לבטן בכוחות עצמו ולהגיב למשחק קוקו. הוא גם זז יותר טוב על ציר וממש מתחיל לזוז גחון אחורנית.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן חצי שנה צורח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן חצי שנה צורח - תגובה

    ליאת קופיט
    27/03/2011

    לירון בוקר טוב,

    הצעקות של בנך הן תחילת "הדיבור" שלו, הוא מבין שהקולות שהוא מפיק הן מגרונו וזה מאתגר אותו כך שאת יכולה להיות רגועה ולאפשר לו להשמיע קולות ו"לדבר" ואפילו להגיב לו בחיוב כאשר הוא עושה זאת.
    אין הוכחה כלשהיא שיש קפיצת גדילה בזמן מחלה או לאחר מכן, בנך נמצא בשלב התפתחותי נכון וטוב שבו ההתהפכיות לשני הצדדים צרכות להיות ממקום קל ונח לו וגם להסתובב בקלות סביב צירו לשני הצדדים (ימין ושמאל) וכמובן להגיב ולהנות למשחקי "קוקו".


    בברכה,
    ליאת קופיט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו