התפתחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות
    אוקסנה
    28/03/2011

    שלום,
    בני עוד שבוע בן חצי שנה ושמתי לב שהוא מתהפך מהבטן לגב רק אם מעבירים איזה צעצוע מול העיניים שלו לכיוון השני, גירוי כלשהו. ככה הוא לא מתהפך. קראתי שבגיל חצי שנה תינוקות אמורים לדעת להתהפך מהבטן לגב וההפך.. הבעיה היא שמהגב לבטן הוא לא מתהפך בכלל. עושה רושם שהוא הולך ועוד שניה יתהפך אבל פתאום הוא חוזר לשכב על הגב. הוא מזיז את עצמו לצדדים ונשאר על צד כלשהו כמה שניות.
    דבר שלישי.. הבנתי שקודם הם אמורים להתחיל לזחול זחילת גחון ואז לשבת.. אצלנו זה לא ברור.. אני שמה אותו על הבטן הוא מזיז את הרגליים ומרים את הטוסיק והוא זז אבל הידיים נשארות באותו מצב ויוצא שלא נוח לו ואז אני מעבירה לו את הידיים קדימה וככה בערך כל פעם. אני שמה לו גם צעצוע במרחק קטן כדי שיושיט יד וינסה להתקרב אליה. לגבי ישיבה הוא יכול לשבת לבד כמה שניות ואז מאבד שיווי משקל. בקיצור אני לא יודעת אם יש איזשהי בעיה או לא.. אשמח מאוד אם תוכלי לעזור לי בנושא.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות - תגובה

    אורנה עטאר
    28/03/2011

    אוקסנה שלום,
    לגבי התהפכויות - אכן אנו רוצים לראות התהפכויות עד גיל שנה אך מאחר ומתהפך מהבטן לגב הייתי ממליצה להתחיל לתרגל איתו התהפכויות מהגב לבטן. כאן בפורום תמציאי תרגילים רבים לעודד זאת. תרגלי אותם.
    לגבי הושבה - לא רצוי להושיב תינוק עד שהוא מתיישב בכוחות עצמו ולכן לא רצוי שתושיבי את בנך בנתיים.
    לגבי זחילת גחון - את יכולה לעודד אותו ע"י גירוי במרחק נגיעה ולקרב כף רגל לכיוון הטוסיק ולחכות לדחיפה. כל פעם רגל אחרת.

    אני כאן לעדכונים ושאלות נוספות.
    בברכה,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אוקסנה
    28/03/2011

    תודה רבה על התשובה
    אני לא מצליחה למצוא בפורום תרגילים. אני מקישה מצד ימין "תרגילי התהפכות מהגב לבטן" ואני מגיעה לשאלות שנשאלו פה בפורום ותשובה לרוב מפנה לחיפוש בפורום אחר התרגילים.
    את יכולה בבקשה לכוון אותי למקום הנכון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    אורנה עטאר
    29/03/2011

    תכתבי:
    "התהפכות בטן-גב"
    או
    "התהפכות גב-בטן"
    או
    גלגול ג'ודו

    ותמצאי.
    יום טוב
    אורנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו