שכיבה על הבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שכיבה על הבטן
    לנה
    31/03/2011

    היי דבי כבר פניתי אליך במסגרת פורום זה בנוגע לשכיבה על הבטן של הבת שלי,בת 3.5 חודשים.היא פשוט לא אוהבת לשכב על הבטן אני עושה לה כל מיני תרגילים כגון עירסול,מרימה את הרגליים וטוסיק למעלה שמה לה חיתול מגולגל בבית החזה.
    כשיש לה מצב רוח היא יכולה לשכב לא יותר מ15-16 דקות רצוף כשהיא נודניקית אני שמה אותה לפעמים 5 דקות לפעמים דקה אבל לדעתי היא לא נהינת מזה.
    את כותבת בתשובות שלך שבגיל 4 חודשים אנו מצפים לשכיבה נינוחה על הבטן,לא נראה לי שזה עתידנו.היינו אצל רופא היא אמרה 50 דקות ביום בלומר כמה פעמים 10 דקות זה מספיק.האם את מסכימה עם זה?וכמה זמן התינוק בגיל 3.5 חודש באמת אמור לשהות על הבטן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שכיבה על הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שכיבה על הבטן

    לנה
    31/03/2011

    דבי כעת ביקרתי באתר שלכם חשוב לציין שהוא ממש מקסים ותורם.
    קראתי מאמרים על אי איזון בשרירים את כל התרגילים אני עושה לתינוקת שלי אפילו בלי לדעת שזה תורם.
    ייתכן ואין לה בעיה פיזיאולוגית לשכת על הבטן אלא פשוט היא לא אוהבת את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבה על הבטן - תגובה

    דבי גרוס דולב
    31/03/2011

    הי לנה
    אני לא נוטה לשים את זה בלוח זמנים לספור דקות. השכיבה צריכה פשוט להתארך מיום ליום ולהיות נינוחה יותר ויותר. רבע שעה נשמע לי לא רע אבל חשוב גם לראות שהתינוקת לאט לאט מתחילה גם להרגיש שם נוח. המשיכי כך וחזרי אלי שוב עוד כ-4 שבועות.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    לנה
    31/03/2011

    כן אני מרגישה שהיא מרגישה בתנוחה זאת הרבה יותר מאשר פעם.
    לכן שאלתי האם זה בסדר.
    חשבתי הם צריכים להיות על הבטן כל הזמן של ערות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניסיוני האישי

    מירה
    02/04/2011

    היי לנה

    בני כעת בן 6 חודשים שוכב על הבטן ומבסוט מהחיים.

    עד לגיל 4 וחצי חודשים גם הוא לא אהב להיות זמן ממושך על הבטן וגם אני כמוך דאגתי מאוד.

    אך ככל שהזמן עובר הם מרגישים נוח יותר, חגורת הכתפיים שלהם מתחזקת והם מתחילים להנות מהעניין ובכל פעם הם מסכימים להיות זמן ממושך יותר על הבטן.

    כמו כן את בעצמך תשימי לב לשינוי ותראי שלאט לאט גם הראש יעלה למעלה יותר ויותר.
    לרוב הם מתעצבנים בהתחלה כי כנראה שפשוט מאוד לא נוח להם וקשה להם להרים את הראש. אך מכיוון שזה הכרחי תנסי מדי יום לשים אותה על הבטן עד שהיא מראה סימנים של חוסר נוחות ואז תשני לה תנוחה. ולאחר זמן מה שוב תשכיבי אותה על הבטן, עד שתחוש נוח יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו