תינוק שלא משחק לבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק שלא משחק לבד
    ענת
    03/04/2011

    שלום רב,
    בני אוטוטו בן שנתיים. ילד חברותי מאוד ובעל בטחון עצמי.
    לפני שלושה חודשים נולדה לו אחות. לפני הולדתה הוא היה משחק עצמאית בערך רבע שעה ואז היה בא לדרוש שאני או אביו נהיה איתו. הוא היה נהנה מאוד ממשחקים בבית, בגן ואצל חבריו.
    מאז הולדת ביתי הוא לא מוכן לשחק כלל (בצורה קיצונית מאוד), אני לוקחת אותו מהגן כל יום בשעה 4 ומאותו רגע הוא צמוד אלי ולא מוכן לשחק כלל (יש לו מגוון רחב של משחקים והכל פעם אני מוציאה לו כמה) הוא משחק בכיף רק אם יוצאים לגינה ולא רוצה לחזור הביתה.
    לפני חודשיים העברתי אותו ממשפחתון עם שלושה ילדים לגן עם עשרה ילדים.
    גם שם הוא "נתפס" במשחק לזמן קצר מאוד (הגננת ציינה כי הוא קצת תזזיתי), ומאושר לצאת לגינה.   
    אני צריכה להתאמץ בכדי להשיג את תשומת ליבו .. ממש להגיד לו "X תסתכל אלי.."
    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק שלא משחק לבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק שלא משחק לבד - תגובה

    דבי גרוס דולב
    03/04/2011

    הי ענת
    אני עוסקת בהתפתחות מוטורית בלבד ולכן לא אוכל לתת לך תשובה מקצועית חוץ מזה שהתנהגותו של בנך נשמעת תואמת למה לחוויות האחרונות שהוא עבר.
    כדי לקבל תשובה מפורטת ומקצועית נסי להתיעץ בפורום התנהגותי או פסיכולוגי לילדים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו