תינוק בן שנה ו-8 חודשים: בוכה בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן שנה ו-8 חודשים: בוכה בבית
    אורטל
    05/04/2011

    הבן שלי בן שנה ושמונה חודשים.תינוק מלא שמחת חיים,חייכן,רקדן...
    לפני חודשיים נכנס לראשונה לגן (מעניקים לו המון אהבה שם!).
    בשבועיים האחרונים,כשאנחנו שמים אותו בגן-הוא לא רוצה לעזוב אותנו ובוכה.
    מצד שני,כשבאים סוף יום לקחת אותו מהגן-הוא לא רוצה לבוא אלינו ובוכה ורוצה להשאר.
    הבעיה האמיתית מתחילה כשמגיעים הביתה.
    הוא נהיה עצבני בטירוף! בוכה מכל דבר,בלי סוף,המון ! בוכה מתוך עצבים ממשיים מכל דבר! אנחנו מנסים לשחק איתו...להציע לו לאכול..הוא לא נרגע.
    יוצאים מחוץ לבית-הוא נרגע.
    אם אנחנו משחקים תופסת בתוך הבית (אני מחזיקה אותו ובעלי רודף אחרינו)-אז הוא צוחק וחוזר לעצמו..אבל אסור להפסיק..בשניה שהפסקנו -זה צעקות ובכי קורע!
    מה קורה פה? הוא לא היה ככה..חל שינוי בו לאחרונה..הוא ממש עצבני בלי סוף בבית.
    אני חסרת אונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה ו-8 חודשים: בוכה בבית - תגובה

    דבי גרוס דולב
    05/04/2011

    הי אורטל
    תחום התמחותי הוא בהתפתחות מוטורית ולכן לא אוכל לתת תשובה מקצועית.
    מנסיון אני כן יכולה להגיד שמדובר בהתנהגות לא יוצאת דופן בה מביע התינוק את רצונותיו . אינני יודעת כיצד לנהוג מול זה וממליצה לך להתיעץ בפורום התנהגותי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו