איך לפתח את הילדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך לפתח את הילדה
    לנה
    06/04/2011

    היי דבי!
    אני שוב פונה אליך,אך הפעם להודות .
    טיפים שמצאתי באתר שלכם שכיבה על הבטן כבר הפכה לעניין הרבה יותר נוח מאשר פעם.תינוקת שלי בת 3.5 חודשים רציתי לדעת מה אני יכולה לעשות כדי לפתח אותה?
    השיגרה שלנו היא הבאה...
    קמים בבוקר אוכלים שמה אותה על הגב באוניברסיטה 30-40 דקות
    כעבור זמן אוניברסיטה ,אנחנו עושים תרגילים לעידוד שכיבה על הבטן,עידוד התהפחות
    זמן שכיבה על הבטן לאחר מכן היא שוב עייפה הולכת לישון כמה שוב או אוניברסיטה או מובייל או תרגילים קצת עיסוי שכיבה על הבטן אני שמה אותה לפעמים בטרמפולינה מול טלויזיה איזה 15-20 דקות לא כל יום.חשוב לציין שאני מוציאה לה צעצויים חדשים כל פעם אנחנו מטיילות כל יום לפחות שעתיים בחוץ אבל מה עוד אפשר לעשות עם תינוקת בגיל כזה גם כדי לא להשתעמם וגם כדי שהיא תתפתח?
    אשמח לטיפים ממך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך לפתח את הילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לפתח את הילדה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    07/04/2011

    הי לנה
    אני שמחה לדעת שהתרגילים מועילים לכם.
    תינוק בגיל זה לא צריך הרבה בעצם. מה שאת עושה עם ביתך נשמע לי מספיק.
    לתינוקות אין את אלמנט השיעמום ובכל מקרה שיעמום איננו דבר שלילי. אין צורך להשכיב את התינוקת תמיד תחת אוניברסיטה או מובייל ומומלץ גם להשכיב אותה סתם כך, בלי גירויים, שתלמד את עצמה, את גופה, בלי הצפה חושית מתמדת.
    אני ממליצה להמעיט בשימוש בטרמפולינה מכיוון שאינה מעודדת התפתחות מוטורית טובה ולנסות ולהמנע לגמרי מטלוויזיה. טלוויזיה לפני גיל שנה ,על פי מחקרים, אינה מומלצת ומהווה עודף גירויים עבור תינוק רך.
    תינוק יכול גם סתם כך לשכב ולבהות ואין צורך למלא את כל היום בפעילות, הפעילות שלכם נשמעת לי מושמלת כפי שהיא.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה דבי

    לנה
    07/04/2011

    טוב לדעת!!!ומצויין שיש את הפורום הזה)))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו