בתי עומדת כבר חודש ועוד לא יושבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בתי עומדת כבר חודש ועוד לא יושבת
    נטלי
    09/04/2011

    בתי בת התשעה חודשים עומדת כבר מעל חודש הולכת מסביב לדברים ולפעמים גם מנסה לעבור ממקום למקום אבל היא עוד לא יושבת מה עושים? היא גם לא יציבה אם אני מנסה להושיב אותה היא ישר זוחלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתי עומדת כבר חודש ועוד לא יושבת - תגובה

    דבי גרוס דולב
    09/04/2011

    הי נטלי
    המצב האידאלי הוא זה כשהתינוק עובר דרך כל שלבי ההתפתחות בלי לדלג על שלבים ,בלי "לקפוץ" קדימה לשלב הבא ובלי להקדים את המאוחר.
    ברוב המקרים בהם תינוק ממהר לעמוד אך מתקשה להתיישב מדובר בזקיפת יתר של הגב בה יש מתיחות מסוימת בגב וחוסר גמישות המקשים על כפיפת הגב לצורך התיישבות אך מזרזים היעמדות לפני הזמן.
    חשוב לבדוק האם בזה מדובר וללמוד תרגול מתאים על מנת שביתך תלמד לשבת עצמאית, על מנת שלא יהיה דילוג בשלבי ההתפתחות ובכדי שהקושי לא יופיע בשלבים מאוחרים יותר של ההתפתחות. אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו