מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זחילהira19/04/2011
שלום,
יש לי תינוק בן 10 חודשים עוד פחות משבוע והוא זוחל רק בעזרת הידיים והבטן הוא לא משתמש ברגליו, הוא גורר אותם אחריו האם יש מקום לדאגה? האם הזחילה הזאת מעידה על רגליים חלשות? הוא גם לא עומד על רגליו כשמעמידים אותו הוא ישר מקפל אותם ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זחילה - תגובה
אורנה עטאר19/04/2011אירה שלום,
זה שבנך לא משתמש ברגליו בגיל זה רוב הסיכויים שיש לו קושי בשימוש ברגליים בגלל סיבה כל שהיא שיש צורך לאבחן אותה. אני לא יכולה לדעת בלי לראות את בנך.
האם בטיפת חלב או רופא ילדים אמר משהו על טונוס השרירים שלו או על גמישות?
מאחר ובגיל 10 חודשים הייתי רוצה לראות שהוא עולה ל6 ומתחיל לזחול על 6 בנך בפתחו של עיכוב התפתחותי ולכן אני מציעה לראות איש מקצוע ולאבחן את הסיבה לזחילה הזו. אני ממליצה על מדריכה להתפתחות תינוקות.
בברכת חג שמח.
אורנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן תשעה וחצי חודשים עם בעיה דומה
אליס21/04/2011נכדי בן תשעה וחצי חודשים, אמנם כבר נעמד על 6 אבל נופל אחרי 2 פסיעות זחילה.בזחילת גחון הוא משיג הכל.טונוס שרירים גבוה.רגל שמאל לא "עובדת" כמו ימין.הילד בפיסיוטרפיה חד שבועית.
מה יכולה להיות הסיבה לעיכוב השימוש ברגל שמאל ?
העמידה על 6 יחסית חדשה.
סבתא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן תשעה וחצי חודשים עם בעיה דומה - תגובה
אורנה עטאר23/04/2011סבתא אליס שלום,
ייתכן והשימוש השונה בין הרגליים נובע מאיזו א-סימטריה.
מאחר והוא בפיזיוטרפיה אני מניחה שהוא נמצא בטיפול המתאים.
בברכה,
אורנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
