בן 10.5 חודשים נעמד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 10.5 חודשים נעמד
    עמית
    26/04/2011

    בני התחיל לעמוד לפני כשבוע (ללא שום עידוד מצידינו). הוא עולה מזחילה לעמידה בקלילות ואחרי כמה ימים גם עמד על רגל מלאה ולא רק על קצות האצבעות ו"טייל" לו לאורך הספה והשולחן. בד"כ יורד חזרה לזחילה בלי בעיה אבל לפעמים נתקע ובוכה לחילוץ.
    אציין כי התיישב עצמאית פעמים ספורות מעמידת שש אבל לא עושה זאת בצורה שגרתית וזוחל רק על הגחון (עושה 2-3 "צעדים" על שש וחוזר לפוזת האינדיאני).

    איך אפשר לחזק אצלו את עניין הישיבה (עשיתי תרגילים מעמידת שש אבל המצב ללא שינוי)?
    זה לא מוקדם עבורו לעמוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 10.5 חודשים נעמד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים נעמד - תגובה

    דבי גרוס דולב
    26/04/2011

    הי עמית
    במקרים כגון אלה חשוב להסתכל על בסיס התנועה ולראות מה משובש בה ופחות להסתכל על הסימפטומים שהם חוסר ההתישבות.
    בנך נמצא בגיל בו הוא כבר אמור לזחול על 6 ולהתיישב אבל פחות אמור להתהלך סביב רהיטים,
    כשתינוק מתקשה בביצוע שלב התפתחותי כגון זחילת 6 והתישבות אך ממהר להעמיד הרי שיש סיכוי שיש קושי תנועתי שגורם לכך. במקרים רבים מדובר בחוסר תנועתיות מספקת בגב ולכן הגוף "מושך" למעלה לעמידה אך מתקשה בהתעגלות לצורך התישבות ולכן כדאי לבדוק מהם המקורות של קשיי התנועה של בנך, לטפל בהם ומתוך כך לדאוג לזחילה והתיישבות עצמאיים.
    זחילת 6 היא אחד השלבים ההתפתחותיים החשובים אצל התינוק וכדאי לעשות הכל על מנת שלא ידלג עליה ולכן אני ממליצה לטפל בזה באופן מעמיק וספציפי יותר מאשר על גבי האינטרנט. אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון מצב

    עמית
    01/06/2011

    שלושה שבועות אחרי ההודעה שלי בפורום ואחרי שהתחיל לנסות לעמוד ללא תמיכה, הילד נזכר שדילג על כמה שלבים והחל זחילה על שש בקצב מטורף. שבוע אח"כ גם הישיבה התבססה ועכשיו היא מאוד יציבה.

    כנראה שיש לו את הסדר והקצב שלו :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון מצב - תגובה

    דבי גרוס דולב
    01/06/2011

    יופי, טוב לשמוע, שימשיך ככה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו