בן חודשיים לא ממקד את המבט שלו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן חודשיים לא ממקד את המבט שלו
    דבי גרוס דולב
    26/04/2011

    שלום.
    הבן שלי בן חודשיים התחלתי לשים לב והילד לא ממקד את המבט שלו, וכל הזמן נראה כאילו הוא מסתכל למעלה, אפילו כשמרימים אותו הוא ממש נשמט אחורה ומרים את הראש. הוא התחיל כבר לחייך והוא מחייך לאנשים, אבל יש גם רגעים שהוא "מחייך עם עצמו" כאשר הוא מסתכל לכיוון לא מוגדר.
    כאשר אני מסתכלת אליו ומנסה לתפוס את תשומת ליבו, נראה שהוא מסתכל דרכי ולא מתמקד בפנים שלי. העיניים שלו כל הזמן מתרוצצות לכל מיני כיוונים, אני לא תופסת אותו בוהה בחפץ כל שהוא לעיתים קרובות.
    לאבא שלו יש בעיה בעיניים - אסטיגמטיזם, וזה תורשתי. בגיל חודשיים היינו אצל רופא עינים ילדים, והוא בדק אותו ולא מצא שום בעיה בעיניים שלו.
    האם כל מה שתיאורתי זה מקור לדאגה?
    האם זה יכול להיות משהו התפתחותי או חלילה מוחי?
    אם כן - מה זה יכול להיות ומה עליי לעשות
    מחכה לשתובתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן חודשיים וחצי - תגובה

    דבי גרוס דולב
    26/04/2011

    הי קטיה
    פורום זה עוסק בנושאים התפתחותיים מוטורים בלבד ולכן לא אוכל לענות על שאלתך. המלצתי היא להתייעץ עם רופא ילדים באופן ישיר.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו