מוטוריקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוטוריקה
    סיון
    28/04/2011

    שלום ,
    יש לי תינוק בן 10 ח' שזוחל על 6, עומד על 4, מתיישב לבד, מתהפך מהבטן לגב (מגיל 6 ח'). להתהפך מהגב לבטן - עוד אין !....
    בפיזיו' של קופ"ח (ובהתייעצות בפרטי) נאמר שיש לו היפוטוניה קלה בגב, גמישות יתר במפרקים ופרט נוסף הוא גבוה (אחוזון 80). כל אלו קצת מקשים עליו את ההתארגנות הפיזית ולכן מעכבים אותו במוטוריקה הגסה. הוא בטווח אבל בחלק הנמוך של הטווח.
    1. האם היפוטוניה קלה וגמישות יתר זה דבר שחולף או שתמיד יצטרך מעקב / טיפול? כי גם בפרטי וגם בקופ"ח לא המליצו על מעקב וגם לא לעבוד על ההתהפכות.
    2. האם שחייה בשלב הזה (חוג במים...) יועיל ? לא רק בשביל הכיף.... לחיזוק הכוונה.
    3. המליצו לנו שברגע שיתחיל לעמוד, לקנות לו סנדלי "צעד ראשון" כדי שיהיה לו בסיס יציב לעמידה (בגלל גמישות יתר בכף הרגל). האם את מצטרפת להמלצה? כי אני שמעתי שדווקא עדיף לראשית ההליכה ללכת יחפים.
    תודה מראש, סליחה על האורך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוטוריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטוריקה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/04/2011

    הי סיון
    1. היפוטוניה וגמישות יתר יכולים להשתפר אבל אך ורק עם תרגול נכון ומפליא בעיני שלא קיבלתם המלצה לתרגילים.
    2. שחיית תינוקות יכולה להיות באופן פוטנציאלי יעילה אבל הבעיה שהיא מתבצעת רק כחצי שעה בשבוע ולכן האפקטיביות שלה מעט מוגבלת.
    3.נעליים ראשונות אכן מומלץ לקנות זמן מה לאחר התחלת ההליכה. את ההתחזקות כדאי להשיג בתרגול נכון.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו