שכיבה על הבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שכיבה על הבטן
    רויטל
    30/04/2011

    בתי בת 3 חודשיים מאז שהיא נולדה יש לציין שהחזיקה יפה את הראת יציבה ראש לא נפול בשכיבה על הגב היסיתי להרים אותה באמצעות משיכה של היידיים שלה בעדינות כלפיי והיא הייתיה יציבה והאש לא נפל אחורה גם שאני הופכת אותה על הבטן ומצמידה את ידיה היא מחזיקה יפה את הראש ומביטה קדימה הבעיה היאאאאא שהיא לא מצליחה להחזיק הרבה זמן מעמד עם זה ובוכה שאני אהפוך אותה בחזרה יש לציין כשהיא עייפ אני מנסה להשכיב אותה על הבטן אבל מהר מאוד היא מתעוררת ולא יכולה להניח את ראשה כאלו היא לא רפויה בשביל התנוחה הזו הראש ישר מתרומם יכול להיות שהשרירים שלה מתוחים ולכן היא לא יכולה להניח את הראש על הצד ??? וד"א כשהיא בטרמפולינה היא מושיטה את ידיה לאחד הצעצועים נוגעת ומזיזה אותו ולפעמים מצליחה לתפוס מעט האם זה מוקדם או שזה הגיל?? סתם בשביל לדעת

    תודה ואתם ממש מקסימים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שכיבה על הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבה על הבטן - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/04/2011

    הי רויטל
    את צודקת, תינוק אכן אמור לדעת להניח את ראשו בשכיבה על הבטן ואי הנחת הראש באמת מעידה על מתח שרירים גבוה מידי ואף על שרירי גב מקוצרים מידי.
    מצב תנועתי זה מקשה על שכיבה נינוחה על הבטן לאורך זמן כי בגוף אין מנוחה והוא מתעייף מהר. חשוב לזהות את הקושי וללמוד כיצד להרפות את גוף התינוקת על מנת לאפשר לה התפתחות נעימה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הושתת ידיים לחפצים

    רויטל
    01/05/2011

    דבי קודם כל תודה על התשובה המהירה

    ד"א איך אני אמורה להרפות לה את החלק של הצוואר בכדי שתוכל להניח את ראשה ללא מאמץ ??
    וד"א אני מניחה אותה על הבטן כשהיא מתעוררת אחרי שאני מחליפה לה ולפני שהיא אוכלת ואז היא רגועה ויכולה להיות כך אבל גם ממש דקה היא מחזיקה מעמד ומתייאשת יש משהו שאני יכולה לתרום בעניין??? כי זאת גם התקדמות כי לפני כן שהייתי שמה אותה אחרי ההנקה בערך חצי שעה אחרי היא הייתה מתאמצת ואף פולטת כנראה מהמאמץ שהיא מנסה להחזיק את עצמה אז אמרתי אני שמה אותה לפני הארוחה עד שאני מתארגנת היא מסתכלת על התמונות שיש לה מסביב למיטה

    וד"א לא ענית לי לגבי הושתת הידיים שלה לחפצים יכול להיות פיספסת מאיזה גיל זה מתחיל ??

    תודה רבה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו