תנוקת בת שנה ו4 עוצמת עיניים כטראומ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תנוקת בת שנה ו4 עוצמת עיניים כטראומ
    שירן
    12/05/2011

    שלום רב,
    הבת שלי בת שנה ו4, ביום העצמאות לקחנו אותה לבמות לראטות זיקוקים היא פחדה עצמה עיניים חזק וחיבקה חזק את אבא שלי אז מיהרנו לצאת משם לכיוון הבית הלכנו ממש מהר אולי גם זה השפיע,
    היא לא פתחה את העיניים ולא הרימה את הראש מהכתף של אבא שלה שהרים אותה על הידיים כל הדרךוגם שהרימה את הראש העיניים שלה היו סגורות חזק עד הבית כמעט שישבנו איתה על ספסל ושרנו לה ואחרי זה לקחנו אותה לגן שעשועים לנדנדה ובבית ראינו ביחד קלטת של שירים שהיא אוהבת
    זה היה מלחיץ נורא שכבר בדרך הביתה שכבר התחלתי לבכות כמובן שהיא לא ראתה
    מאז שהיא רואה אנשים חדשים נגיד שהיא לא מכירה או לא מחבבת היא סוגרת את העיניים חזק כאילו עושה פרצוף כזה - לא מתחבאת או משהו רק פרצוף מלחיץ כזה
    וגם היום שאחי ירד איתה לעשות טיול למטה אצלנו בחניה בבניין נשרפו המנורות אז חשוך ושוב היא חיבקה אותו חזק שהייתה על הידיים ועצמה עיניים חזק
    האם יש לי סיבה לדאגה? ממה נובעת ההתנהגות הזאת? יש משהו שאני יכולה לעשות או צריכה??למי לפנות?
    אני ממש מוטרדת מהעיניין הזה,ונורא לחוצה
    חוץ מזה הילדה בריאה, שמחה, חכמה מאוד, מפותחת לגילה ואין שום בעיות אחרות,

    בבקשה תגיבו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנוקת בת שנה ו4 עוצמת עיניים כטראומ - תגובה

    דבי גרוס דולב
    13/05/2011

    הי שירן
    לצערי לא אוכל לעזור לך שכן פורום זה עוסק בהתפתחות מוטורית, אנא נסי להתיעץ בפורום העוסק בפסיכולוגיה התפתחותית.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו