2 אחים באותו הגן + צחצוח שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 אחים באותו הגן + צחצוח שיניים
    שבלול
    26/05/2011

    שלום,

    יש לי 2 שאלות:

    1. יש לי 2 בנים- בן שנתיים ו-9 חודשים ובן 10 חודשים. הגדול כבר בגן ואני מחפשת גן גם בשביל הקטן. בבית יש כמובן קנאה, למרות שאנחנו נותנים חיזוקים חיוביים כשצריך ומעודדים כשהגדול משחק יפה עם אחיו. רוב הזמן הוא בסדר עם אחיו אבל אני חושבת שהוא מחזיק בפנים לא מעט קנאה (זה טבעי אני מניחה) שמתפרצת מדי פעם בבית או בהתנהגות קצת אלימה בגן.

    רציתי לדעת- האם כדאי להכניס את הקטן לאותו הגן? או שאולי כדאי לעשות הפרדה בינהם, כדי שיקבלו קצת "חופש" אחד מהשני?

    2. הבן הגדול מסרב רוב הזמן לצחצח שיניים. אנחנו משתדלים לא לעשות מזה סיפור, אם הוא משחק עם המברשת ביד במקום לצחצח אני פשוט לוקחת ממנו ולא כועסת- אלא לא נותנת לו ממתקים במשך היום אם לא צחצח. כשמבקש ממתק אני אומרת לו "חבל" ובכך מנחמת אותו והוא לגמרי מבין את ההקשר, אך המצב נשאר כך כבר כמעט חצי שנה ללא שיפור.
    בעלי מדי פעם רוקד ומשחק איתו תוך כדי אבל לא תמיד זה עובד

    מה עוד ניתן לעשות?


    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 אחים באותו הגן + צחצוח שיניים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    26/05/2011

    הי שבלול
    שתי שאלותייך שייכות לתחום ההתנהגותי ואני עוסקת רק בהתפתחות מוטורית ולכן לא אוכל לעזור לצערי. אנא נסי בפורום העוסק בפסיכולוגיה התפתחותית.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו