תקשורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תקשורת
    שלום
    19/06/2011

    בני בן 11 חודשים ואינו מחקה תנועות שלנו כמו "ביי ביי" וכיו"ב. הוא כן מוחה כפיים (באצבעות סגורות) אם אנחנו אומרים, מראים או שרים (ידיים למעלה על הראש) אבל לא בעקביות. הוא בדר"כ לא עוקב אחרי האצבע שלנו אם אנחנו מצביעים לעבר חפצים ואומרים את שמם ואינו מפנה את הראש אם אנחנו שואלים "איפה אבא" איפה אמא" וכן הלאה. זה נראה כאילו הוא לא מתעניין בזה. הוא מגיב לשמו וכן הוגה מספר מילים כמו "אור" (ואפילו מסתכל כלפי מעלה) ולפעמים "אם אם אם" עבור אוכל. בכל מה שקשור להתפתחות מוטרית הוא מאוד זריז ומקדים בדר"כ את בני גילו. הוא סקרן מאוד ובודק כל מה שיש בסביבתו. רגיש מאוד לרעשים חזקים. האם נראה שיש בעיה תרקשורתית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקשורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת - תגובה

    אורנה עטאר
    19/06/2011

    שלום,
    התפתחות הינה מכלול של דברים ולא ניתן להפריד ולהסתכל על כל דבר בנפרד. באופן כללי נראה שהתפתחותו תקינה אך זה יהיה לא אחראי מצידי לומר בוודאות בלי לראותו. אם את מודאגת את מוזמנת לגשת איתו לרופא הילדים ולשאול את דעתו.

    בברכה,
    אורנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו