מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן 8 חודשים ותקוע....חגית23/06/2011
שלום
בני כמעט בן 8 חודשים. החל להתהפך בסביבות 6 חודשים ומתהפך חופשי מהגב לבטן ובחזרה (למרות שנראה כאילו יותר קשה לו להתהפך מהבטן לגב). מסתובב סביב צירו לשני הכיוונים . העניין הוא שלא זוחל וחוץ מניעות קלות קדימה ואחורה ונסיונות ממש קטנים להרים טוסיק (בקושי מצליח להתרומם) אני לא רואה התקדמות אצלו. הוא מתוסכל מהעניין ונראה כאילו מנסה להתקדם אך במקום לדחוף עם הרגליים את הרצפה, הוא מיישר אותן בכוח באויר. כך עושה גם כשהוא על הגב, מיישר את רגליו בכוח ומיישר את כל גופו. הוא אינו מביא רגליים לפה. אני מנסה לעזור לו בזה באמצעות תרגילים שראיתי בפורום, אבל ההתקדמות ממש איטית אם בכלל. האמת היא שאני עדיין רואה אותו בוחן את ידיו (משהו שהיה כבר מזמן צריך לעבור ממנו הלאה , אם אני לא טועה..). בנוסף התחלתי להסתכל על דברים אחרים שהוא עושה.. בסך הכל הוא ילד חייכן ותקשורתי שממלמל המון וצוחק המון. אך יחד עם זאת שמתי לב שמגיל 4 חודשים ועד עכשיו לא ממש חלה התקדמות בצורת המשחק שלו עם דברים. הוא בעיקר אוהב להחזיק חפצים ולנסות להוציא מהם רעש באמצעות חבטות על הרצפה, נענועם באויר או חבטה על הרגל שלו.לא תמיד מגיב כשקוראים בשמו, לא יודע לחפש צעצוע לאחר שאני מכסה אותו בסדין ממש אל מול עיניו.. בקיצור זה כאילו נראה שהוא תקוע באיזה שלב התפתחותי . אני מאוד מקווה שאני טועה ואני סתם פרנואידיתת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 8 חודשים ותקוע.... - תגובה
אורנה עטאר23/06/2011חגית שלום,
אני לא רואה שום בעיה בהתפתחות בנך. הוא אינו "תקוע". אנו רוצים לראות זחילה עד גיל 10 חודשים ולכן אינו בעיכוב. לגבי כל שאר הדברים שתארת - הכל נשמע תקין ונורמלי.
חפשי בפורום תרגילים לעידוד זחילת גחון ותרגלי אותם איתו. הרחיקי צעצועים בכדי להעלות אצלו את המוטיבציה וזה יגיע.
במידה ותראי שבחודש הקרוב לא תהיה התקדמות לכיוון זחילה חיזרי אליי.
בברכה,
אורנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)