מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533169
055-4533169 ללא פרסום בפורום
- מודה לך מכל הלב שלי, בהמשך למה שאת ציינת בפנירוני06/10/2021
שסרטן בדרך כלל גורם לבעיה באכילה תחילה, אין לי בעיה לאכול אבל מיד אחרי האוכל יש לי בחילות איומות שריפה וכאבים בבית החזה שאני מתה מזה, לעיתים אני גם מקיאה זה עולה לי למעלה. אם זה מה שקורה לי לזה התכוונת. אז אולי חלילה גם סרטן אני כבר לא יודעת מה לחשוב . גם מלא דם, גם כאבים, שאני נושמת כואב לי מוות בחזה. ללכת לבית חולים בתקופה כזאת מפחיד אותי, אני פושט לא יודעת מה לעשות. מה את חושבת? תודה לך על הסבלנות והסובלנות מכל הלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל הזמן יש לי גם טעם של דם בפה שזה נורא. גם
רוני06/10/2021טעם מר בפה משהו קרה לי ואני ממש מפוחדת. לא יודעת איך לפעול מה לעשות. הכדור פמוטידין עושה לי עוד יותר לא טוב ולקחתי אתמול והיום מחר לא אקח. מה דעתך? תודה רבה רבהה סליחה מראש שאני שוב רושמת אני פשוט מיואשת מלא להרגיש טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הטעם המר הינו תוצאה של רפלוקס
ד"ר אסנת רזיאל06/10/2021הטעם המר הינו תוצאה של רפלוקס של מיצי מרה.
תקני תכשיר בשם גביסקון
ותכשיר בשם אזוקס
שניהם יעזרו לך מאד
ואפשר גם כדור לוסק 20 מג פעמיים ליום
כולם ללא מירשם
תכתבי לי את מספר הנייד שלך ואדאג שיזמנו אותך אלי ליעוץ עם כל הבדיקות שעשית כדי שנעשה סדר.
כדי לבטל את הטעם המר תאכלי שטוחים- בייגלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
צריבה בחזה זה לרב בקע סרעפתי
ד"ר אסנת רזיאל06/10/2021צריבה וכאב בחזה
עליה של אוכל
הקאות
מרמזים לרב על בקע סרעפתי
במקרה שיש הקאות מאומצות או בקע גדול יתכן עקב כך דימום
זו המחשבה שלי
תוכלי
1. לבצע באסותא צילום ושט קיבה
2. לבצע באסותא סיטי חזה ובטן
3. לבצע אצלנו באסיא מדיקל או באסותאא גסטרוסקופיה
4. לקבוע אלי פגישת יעוץ לשם הסברים נוספים והפניה לבדיקות
במידה ואכן יש בקע סרעפתי אוכל לנתח אותך ולתקנו או להפנותך לאחד הקולגות שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)