מבקשת לעדכן אותך לגבי הבעיה שלי

מנהל הפורום

ד"ר אסנת רזיאל
ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169
לקביעת תור אצל ד"ר אסנת רזיאל
055-4533169 ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת לעדכן אותך לגבי הבעיה שלי
    רוני
    12/10/2021

    היי דר' אסנת, הייתי אמורה ליצור איתך קשר לייעוץ אך מכיוון ששלשום הקדימו לי את התור לגסטרוסקופיה לשלישי הבא אז אין צורך כרגע כי מי שעושה לי זה רופא גסטרו מומחה והוא בטח יגיד לי מה הבעיה. רוצה לשאול אותך משהו בבקשה, אולי בהמשך אם יהיה צורך בכל זאת אבוא לייעוץ אצלך. היום קניתי גביסקון לפי מה שהצעת לי לקחתי לפני חצי שעה מרגיש לי טיפונת הטבה שבשבילי זה המווון. כבר 5 חודשים שאני עם כאבים חזה וגב וצרבות וחנק ולעיתים קשיי נשימה, האוכל עולה לי , טעם מר אלוהים ישמור לא חוותי דבר כזה בחיים. אני קצת בסטרס כי רשמת לי שסרטן בדרך כלל גורם לבעיה באכילה תחילה ובזמן האחרון מרגיש לי שקשה לי לבלוע את האוכל, אמנם אני אוכלת סבבה אבל לפעמים זה לא יורד כאילו אני עושה תנועה של חזרה ושום בולעת ויש קושי קטן האוכל לא יורד בקלות . מקווה שהבנת אותי. השאלה שלי למרות שגם את ואת לא יכולות לדעת עד שאעשה את הבדיקה האם התסמינים האלה חס וחלילה אלוהים ישמור סרטן. תקשיבי אני עכשיו ממש בחרדה. אשמח לתשובתך ומקווה שתרגיעי אותי במעט. תודה רבההה

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר אסנת רזיאל - 055-4533169

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משפט אחד ברשותך בבקשה

    רוני
    12/10/2021

    נכון לעכשיו עבר שעה מאז לקחתי את הגביסקון לצערי לא עזר בכלל. חשבתי לרגע שכן אבל הצריבה, הכאבים, קשיי נשימה, כמו מחנק בגרון כנראה שהכל עולה לי אותו הדבר. שוב שואלת מפחד מה שכולם מפחדים בעצם, העם תסמינים אלה מעידים על המחלה. אנא תשובתך הכנה ממש. תודה רבה רבה על הסבלנות והסובלנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדיקות הנחוצות הינן גסטרוסקופיה

    ד"ר אסנת רזיאל
    12/10/2021

    הבדיקות הנחוצות הינן
    גסטרוסקופיה
    צילום ושט קיבה
    שתיהן ידגימו את גודל הבקע, מידת הדלקת או הכיבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע סרעפתי עם כיבים מדממים בשולי הבקע

    ד"ר אסנת רזיאל
    12/10/2021

    לדעתי מה שיודגם בגסטרוסקופיה הינו בקע סרעפתי עם כיבים מדממים בשולי הבקע.
    שווה במקביל לבצע צילום ושט קיבה להדגים את גודל הבקע, טיבו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו