מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533169
055-4533169 ללא פרסום בפורום
- מבקשת לעדכן אותך לגבי הבעיה שלירוני12/10/2021
היי דר' אסנת, הייתי אמורה ליצור איתך קשר לייעוץ אך מכיוון ששלשום הקדימו לי את התור לגסטרוסקופיה לשלישי הבא אז אין צורך כרגע כי מי שעושה לי זה רופא גסטרו מומחה והוא בטח יגיד לי מה הבעיה. רוצה לשאול אותך משהו בבקשה, אולי בהמשך אם יהיה צורך בכל זאת אבוא לייעוץ אצלך. היום קניתי גביסקון לפי מה שהצעת לי לקחתי לפני חצי שעה מרגיש לי טיפונת הטבה שבשבילי זה המווון. כבר 5 חודשים שאני עם כאבים חזה וגב וצרבות וחנק ולעיתים קשיי נשימה, האוכל עולה לי , טעם מר אלוהים ישמור לא חוותי דבר כזה בחיים. אני קצת בסטרס כי רשמת לי שסרטן בדרך כלל גורם לבעיה באכילה תחילה ובזמן האחרון מרגיש לי שקשה לי לבלוע את האוכל, אמנם אני אוכלת סבבה אבל לפעמים זה לא יורד כאילו אני עושה תנועה של חזרה ושום בולעת ויש קושי קטן האוכל לא יורד בקלות . מקווה שהבנת אותי. השאלה שלי למרות שגם את ואת לא יכולות לדעת עד שאעשה את הבדיקה האם התסמינים האלה חס וחלילה אלוהים ישמור סרטן. תקשיבי אני עכשיו ממש בחרדה. אשמח לתשובתך ומקווה שתרגיעי אותי במעט. תודה רבההה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משפט אחד ברשותך בבקשה
רוני12/10/2021נכון לעכשיו עבר שעה מאז לקחתי את הגביסקון לצערי לא עזר בכלל. חשבתי לרגע שכן אבל הצריבה, הכאבים, קשיי נשימה, כמו מחנק בגרון כנראה שהכל עולה לי אותו הדבר. שוב שואלת מפחד מה שכולם מפחדים בעצם, העם תסמינים אלה מעידים על המחלה. אנא תשובתך הכנה ממש. תודה רבה רבה על הסבלנות והסובלנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הבדיקות הנחוצות הינן גסטרוסקופיה
ד"ר אסנת רזיאל12/10/2021הבדיקות הנחוצות הינן
גסטרוסקופיה
צילום ושט קיבה
שתיהן ידגימו את גודל הבקע, מידת הדלקת או הכיבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בקע סרעפתי עם כיבים מדממים בשולי הבקע
ד"ר אסנת רזיאל12/10/2021לדעתי מה שיודגם בגסטרוסקופיה הינו בקע סרעפתי עם כיבים מדממים בשולי הבקע.
שווה במקביל לבצע צילום ושט קיבה להדגים את גודל הבקע, טיבו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

