מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533169
055-4533169 ללא פרסום בפורום
- בקע היאטלי קטן_תוצאת בדיקת CTצחי30/05/2022
שלום
בבדיקת סיטי בטן וכבד שבצעתי לאור הפניית רופא משפחה (כתוצאה מאחת התוצאות בבדיקת דם) נמצא (בין היתר):
"בקע היאטלי קטן", ללא קשר לסיבה שבגללה נשלחתי לבדיקה. אני בן 44.
רופא המשפחה הסביר שמדובר בבקע בקיבה שבגלל שהוא קטן אין מה לעשות כרגע ורק אם אסבול מכאבים בעתיד (כרגע אני לא סובל בכלל ואם לא היו אומרים לי לא הייתי יודע) אז יש לבדוק שוב (במקרה הגרוע ביותר יהיה צורך בניתוח), בנוסף המליץ לא לאכול ארוחות כבדות כי זה מרחיב את הבקע. שאלותיי:
1) לאורך שנים אני כמעט ולא אוכל כל היום (ארוחת צהריים קטנה) ובערב אני אוכל ארוחת ערב גדולה/מלאה, האם צורת אכילה זו גרמה לבקע? אני אוכל בצורה זו כבר קרוב ל- 25 שנה (מאז השתחררתי מהצבא)
2) האם יכול להיות שנוצר מסיבות אחרות?
3) במידה ואמשיך בצורת אכילה זו האם סביר שהבקע יגדל ואזדקק לניתוח?
4) האם יש לבדוק את גודל הבקע מידי תקופת זמן גם אם אין לי תסמינים/כאבים וכו' -ואם כן כל כמה זמן?
5) באינטרנט קראתי על מצבים של צורך בניתוח דחוף כי הקיבה נקלעת לאיבר אחר (אני מקווה שהבנתי נכון) - האם מצב זה יגיע אחרי תסמינים או יכול לקרות גם אם אני לא מרגיש דבר
6) האם הבקע יכול לסגת לאחור ו"להסגר" מעצמו או ברגע שנוצר אין דרך חזרה?
7) האם ניתן ללמוד משהו מכך שאני מתנהג בצורה זו קרוב ל- 25 שנה ונוצר "רק" בקע קטן או אין קשר?
בתודה מראש
צחי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בקע סרעפתי קטן שנצפה בסיטי אינו מצריך טיפול
ד"ר אסנת רזיאל30/05/2022בקע סרעפתי קטן שנצפה בסיטי אינו מצריך טיפול וגם לא מעקב או שינוי כל שהוא. זה ממצא מקרי שאם אינו כרוך בסמפטומים ניתן להתעלם ממנו. מה הסיבה לביצוע הסיטי? האם ניתן לסייע לך בנושא אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסיטי בוצע כתוצאה מנתון לא טוב בבדיקת דם
צחי30/05/2022הסיטי בוצע כתוצאה מנתון לא טוב בבדיקת דם, לפי הבנתי מהרופא הסיטי שלל את התוצאה בבדיקת הדם.
האם צורת האכילה שלי כפי שתארתי גרמה לבקע והאם יש אפשרות שאני אגרום יותר נזק אם אמשיך בצורה זו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תהנה מהאוכל ותאכל במידה אבל אין קשר לבקע
ד"ר אסנת רזיאל30/05/2022ממש לא קשור אליך. תהנה מהאוכל, תאכל במידה אבל אין קקר לבקע זה שאין לו משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

