מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533169
055-4533169 ללא פרסום בפורום
- לד"ר מחג'נה- שאלה על קיצור קיבההדר11/12/2016
שלום!
אני בת 17.5 מעוניינת לעשות קיצור קיבה הbmi שלי 36
משקל 94.3 גובה 1.61.
חובה תסכול רב עקב המצב דכאונות וחוסר רצון לצאת מהבית, בעלת מוטיבציה גדולה לעשות שינוי ורוצה להתנתח אצל מחג'נה.
האם ניתן לעשות ניתוח עם הנתונים האלה?
יש לציין שיש לי כבד שומני והמשקל שלי יכול ליצור לי עוד סכנות בריאותיות רבות. לא מצליחה להרזות וקיצור הוא המוצא האחרון עבורי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדיציה לניתוח
פרופ` אחמד מחג`נה25/12/2016מבחינה רפואית BMI של 36 וכבד שומני הם באנדקציה לניתוח. ברור שההחלטה תהיה לאחר פגישת יעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה מדיאטנית לניתוח קיצור קיבהרבקה06/12/2016
שלום. אני שוקלת 92 והגובה שלי 156. אני מאוד רוצה לעשות ניתוח , כבר התחלתי לעשות בדיקות כדי לגשת לוועדה שאולי יאשרו לי ניתוח. אני יכולה להשמין "בכוונה" כדי להגיע ל 40 BMI? אני אמורה לקבל המצלה מדיאטנית של המרפאה שלי כדי לעשות ניתוח אבל היא רוצה שארד במשקל לפני הוועדה , זה אמור להיות כך או שהיא צוחקת עליי ? אשמח לתשובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדקציה לניתוח
פרופ` אחמד מחג`נה25/12/2016לפי הניתונים שלך את לא באנדקציה לניתוח במידה ואין לך מחלות נלוות.
ברור שלא צריך לעלות במשקל!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנה אחרי מערף תריסריוןנועה01/12/2016
שלום רב
אני בת 38
שנתיים אחרי מעקף תריסריון
היה נהדר אכלתי הכל ירדתי במשקל
עד שנעצרתי ועכשו התחלתי לעלות לצערי
עליתי חמישה קילו סך הכל בחצי שנה האחרונה.
רציתי לשאןל:
1. האם זו מגמה שתיעצר או שלמעשה חזרתי למצב של לפני הניתוח ואני חייבת להתחיל משטר ספורט ותזונה?
2. אם אמשיך לאכול בלי חשבון אמשיך להשמין בלי גבול או שהניתוח יבלום מתישהו את ההשמנה?
3. איזה שינוי תזונתי נדרש?
הפחתת פחמימות וסוכרים (סגנון אטקינס) או הפחתת קלוריות?
מה עדיף במצבי?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקף תריסריון
פרופ` אחמד מחג`נה25/12/2016ניתוח מעקף תריסריון יותר מכל ניתוח בריאטרי דורש מעקב צמוד של המנתח ודיטאנית. אם את לא במעקב תפני אליהם ותקבלי תשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיצור קיבה שרוול למי פוניםלי24/11/2016
בוקר טוב, אשמח לדעת איך מתחילים בתהליך של ניתוח שרוול. אני שוקלת 107 וגובהי הוא 167. למי פונים קודם? האם לכירורג? איזה ועדה צריך לעבור ? איזה בדיקות צריך לעשות?
תודה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדקציה האם יש הצדקה לניתוח
פרופ` אחמד מחג`נה25/12/2016תפנה למנתח בריאטרי לבדוק באם יש הצדקה לניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור קיבה בזמן הצבאניצן18/11/2016
שלום,
אני סובל מעודף משקל
bmi 41
גובה 1.7 מטר
משקל 120
בנוסף יש לי דום נשימה בדרגה בנונית-קשה, כבד שומני.
וסוכרת גבולית (לא מטופלת)
אני בקרוב מתגייס ורציתי לדעת אם אפשר לעשות ניתוח קיצור קיבה גם דרך הצבא?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בצבא
פרופ` אחמד מחג`נה22/11/2016אפשר לעשות את הניתוח דרך הצבא. צריך לפנות לרופא הצבאי והוא ידריך אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשולים לאחר מעקף קיבה- שאלה לפרופסור מח'גנהמורן14/11/2016
שנתיים וחצי לאחר מעקף קיבה סובלת משילשולים קשים בחילות הקאות וכאבי בטן דיפוזיים. האם סיבוך של מעקף קיבה? מה הסיבוך ומה עושים. כתוצאה מכך יורדת במשקל.
אשמח לתשובותיך המפורטות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים לאחר ניתוח מעקף
פרופ` אחמד מחג`נה22/11/2016שלום מורן
תשובה מפורטת תקבלי אצלי במרפאה. בבקשה תקבעי תור אלי
שנתיים וחצי לאחר הניתוח במהלך תקין וכרגע יש לך את התופעות האלו קרוב לודאי שלא ישירות בגלל הניתוח. יש צורך באנמנזה מפורטת ובבדיקות נוספות ע"מ להחליט. לכן תקבעי למרפאה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח? כן או לא?לירון30/10/2016
בוקר טוב,
אני בחור בן 35 שוקל 98 גובה 172
כל חיי נלחמתי בתופעת ההשמנה ובשנה האחרונה עליתי 20 קג. אני כבר 5 שנים בחדר כושר [לא רק רשום גם מתאמן] אני כל החיים נלחם כדי לרדת במשקל. אבא עם מחלות רקע של סכרת ולב, אמא לאחר ניתוח מעקף קיבה. אציין בכמה מילים שהקושי הוא עצום, מדובר על תהליכים וניסיונות אינסופיים. רק בשנה האחרונה שמתי מעל 10 אלף שקל על "עזרים לדיאטה" וטיפולים ואפילו ניסיתי סקסנדה למשך 3 חודשים שלא עזרה לי. האמת אני מיואש, איכות חיים ירודה ובטחון ברצפה, מבחינה רפואית יש לי הסננה בכבד, דום נשימה [לאחר בדיקה] עייפות מטורפת ואני מתקשה לנשום ברגילץ אשמח לחוות דעתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין אנדקציה לניתוח
פרופ` אחמד מחג`נה06/11/2016שלום לירון
אין ספק שאתה חייב לרדת במשקל לאור מחלות הרקע שלך. לא נוכל לעזור לך כירורגית מאחר ואינך באנדיקציה לניתוח בריאטרי (BMI שלך מתחת ל 35)
חייב לפנות לדרכים אחרות ולרדת במשקל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקינות הבדיקות ואינדיקציה לסוג ניתוחמעיין22/10/2016
שלום שמי מעיין אני התחלתי תהליך לבצוע ניתוח בריאטרי אך שעשיתי את הבדיקות התוצאה של ALT ,Mean cell Hemoglobin,Creatinine (U) /24h לא יצאו תקינות אם בגלל חוסר בתקינות אלו לא יתאפשר לעבור את הניתוח ?
ושאלה שני ... איך יודעים איזה ניתוח מומלץ מתאים לי ( על פי איזה אינדיקציה )
בברכה
מעיין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמת סוג הניתוח
פרופ` אחמד מחג`נה06/11/2016לגבי סוג הניתוח, יש כמה דברים שנלקחים בחשבון; אכילת מתוקים כפייתית, רפלוקס, ניתוח בריאטרי קודם, מחלות נלוות ועוד. בשיחה שלך עם המנתח ולאחר דיון בנושא ייבחר סוג הניתוח המתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות אנדוקריניות
מעיין12/11/2016לי יש לי מחלה אוטואימונית בשם אישימוטו ... כרגע למזל אני מאוזנת עם בלוטת התירס אם וכאשר אני יעבור את הניתוח וחס וחלילה שוב אני היה בתת פעילות ..אך זה ישפיע על הירידה לאחר הניתוח או בכלל על הניתוח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקורת של רופא מנתחת לאחר חמש שניםזבדי שלמה31/07/2016
ערב טוב,
לפני חמש שנים, עברתי ניתוח מעקף קיבה אצל ד"ר פייגין באסותא.
אני במצב טוב, החששות שלי מהשמנה התחילו לעלות שוב. אני שוקל 73 ק"ג, הסוכרת נעלמה. התופעה החדשה שיש לי איזו הגבלה באוכל, ולא יודע איך חזרתי ונהנה מאוכל נוזלי.
אני רוצה לעשות בדיקות שהכל תקין, כולל ויטמינים . איזו בדיקות לבקש לפני קביעת תאריך פגישה?
תודה על המן שאתם מקדישים, תדעו לכם לי זה היה כדאי.
בברכה שלמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביקורת של רופא מנתחת לאחר חמש שנים - תגובה
פרופ` אחמד מחג`נה04/08/2016לפני שתעשה בדיקות תפגש עם המנתחת והיא תדריך אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה בנוגע לאישור בוועדהמורן08/07/2016
שלום רב
התחלתי תהליך של בדיקות טרום ניתוח הbmi של מגרד את ה35 זה 34.5 אני סובלת מעודף משקל כל חיי עם ניסיון אינספור של דיאטות ללא הצלחה ההשמנה מאוד משפיע עלי בריאות ונפשית לפי בדיקות הדם יש לי טרגליצרידים 350 שזה יחסית טוב ירד לי תמיד היה גבוה אני סובלת מכאבי רגליים בגלל השומן ויש לי כולסטרול קצת האם כל הבעיות הללו יעזרו לי לעבור את הוועדה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה בנוגע לאישור בוועדה - תגובה
פרופ` אחמד מחג`נה04/08/2016כל עוד ה BMI שלך מתחת ל35 לאינך באנדקציה לניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות "בעיתיות" בבדיקת גסטרו טרום ניתוחיוני22/06/2016
שלום.
אני בהליך בדיקות הנדרשות לניתוח שרוול. bmi נושק ל40
טרם נפגשתי עם הרופא המנתח
עשיתי בדיקת גסטרוסקופיה (במקום צילום קיבה עם בליעת בריום)
גילו לי ריפלוקס וושטי (אציין שאיני סובל כלל מצרבות) וכן חשד לחיידק הליקובקטר. נלקחו ביופסיות
רופא הגסטרו אמר כי יתכן וזה יכול למנוע ניתוח שרוול
שאלותי:
1. האם מישהו מכיר מקרה כזה האם ניתן לעשות שרוול (אני מפחד ממעקף נראה לי דרסטי מדי עם השלכות לכל החיים של ויטמינין)
2. האם החיידק הוא סיבה לדחיית הניתוח לזמן עתידי רחוק עד לטיפול בו?
3. אם הייתי עושה צילום קיבה עם בריום הרי לא היו עולים על כל זה. אז אולי זה לא מפריע לניתוח שרוול?
אודה על תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות "בעיתיות" בבדיקת גסטרו טרום ניתוח - תגובה
פרופ` אחמד מחג`נה04/08/2016חיידק אינו סיבה לביטול ניתוח. הרבה מאוד מהחולים שלנו יש להם את החיידק הזה "שמגלים בקיבה הכרותה בפתולוגי". תקח טיפול משולש לפני הניתוח
לגבי בדיקת גסטרוסקופיה אינה מגלה רפלוקס. אולי הרניה סרעפתית שניתן לטפל בה בזמן ניתוח.
אתה יכול להמשיך בהליכים לניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מחליטים על סוג של ניתוח מיני מעקף. מעקף קיבה . או שרוול?מאירה14/06/2016
שלום בעלי מעוניין לעבור ניתוח קיצור קיבה. הוא מדבר על מיני מעקף . הוא שוקל 125 והגובה 178. סובל מלחץ דם גבוה וכולסטרול מטופל בכדורים . סוכר גבולי. אוהב מתוקים. ובשר. נהג אוטובוס שלא יכול להיות בסביבת שרותים . כמו במעקף קיבה . האם במיני מעקף יש את אותם התופעות?
האם כדאי שרוול שאז חוזרים בלי תופעות לוואי רק שמירה על תזונה נכונה וספורט?
על טבעת אין מה לדבר הוא לא יכול להקיא.
איך בוחרים ניתוח מתאים לפי מה?
נב - אני עברתי מעקף קיבה אצל מחגנה עם ידי הזהב. 555 בלי בעיות שנתיים אחרי.
חמישים קילו פחות מרוצה עד הגג.
לתשובתכם אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מחליטים על סוג של ניתוח מיני מעקף. מעקף קיבה . או שרוול? - תגובה
פרופ` אחמד מחג`נה04/08/2016שלום רב,
מה שלומך?
דבר אחד אני אגיד - סוג הניתוח נקבע לאחר פגישה בין המנתח למנותח. זה צעד חשוב מאוד וכמו לכל כלה יש את השמלה המתאימה כך גם בניתוחים אלו.
תביאי אותו ואשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני וועדה ניתוח שרוול באסותא לב המפרץיעל 3906/06/2016
שלום רב
אני מועמדת לניתוח שרוול באסותא לב המפרץ חיפה לפני וועדה בריאטרית.
רופא משפחה והאורטופד והמנתח המליצו פה אחד על ניתוח.
גובה 1.67
משקל 111 ק"ג
בדיקת גלוקוז 160
בקע סרעפתי ללא רפולוקס
כאבי גב ורגליים עם בצקות בשתי הרגליים- יש מכתב מהאורטופד
האם הקרטריונים מספיקים לעבור וועדה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני וועדה ניתוח שרוול באסותא לב המפרץ - תגובה
פרופ` אחמד מחג`נה04/08/2016בהחלט את בקריטריונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה בבקשה bmi 32 לפני בדיקותשני06/06/2016
שלום רב
בת 40 עם bmi 32 ממש רוצה לעבור את הניתוח וקוראת את תנאי הסף של bmi 35 עם מחלות נלוות או bmi 40
רופאת המשפחה הפנתה אותי לעשות מיליון בדיקות לפני וועדה.
האם יש טעם שאתחיל? כבר קבעתי מיליון תורים.
לא רוצה לעבור לחינם את הבדיקות והציפייה אם אין סיכוי ותנאי הסף לא מתאימים בכלל
לא מבינה למה הפנתה אותי בכלל עם bmi כזה
יש תקדימים ? אני בריאה לחלוטין
אשמח לעזרה במהרה
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה בבקשה bmi 32 לפני בדיקות - תגובה
פרופ` אחמד מחג`נה04/08/2016סליחה על האיחור ומקווה שלא התחלת בבדיקות
אין לך אנדקציה לניתוח ואף גוף או וועדה לא תוכל לאשר לך ניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לעשות שרוול?סתמית05/06/2016
אז ככה...
היי כולם... אני בת 23 גובה 1.55 משקל 92 התמיינתי לפני שנה וחצי לניתוח השרוול אך היות והbmi שלי היה 37 לא אישרו לי כעת התמיינתי שוב וזאת לאחר שיש לי דום נשימה קל והbmi שלי עלה ל38 ושוב סירוב היות ואיני עם דום נשימה בינוני-קשה והbmi שלי קטן מ-40.
ניסיתי לעשות את כל הדיאטות האפשריות החל מחלי ממן ועד שומרי משקל וגם הייתי משלמת למאמן צמוד אליי על מנת לעשות כושר נרשמתי לאין ספור חוגים אך ללא הצלחה.
אני אוהבת לאכול ואוהבת לאכול הרבה.
המשקל מאז ומעולם היה דבר בעייתי בחיי.
החל מיציאה בפאב שתמיד אני צריכה לשבת בפינה ולכסות את עצמי כי אני שמנה או יציאה עם גברים שהרגשתי שפשוט לא רוצים אלא מרחמים או מלהכניס אותי למיטה (שלא לדבר על זה שמעטים הגברים שירצו לצאת עם שמנה) ולאחר חשיבה ממושכת ושוב ניסיון לרדת במשקל הגעתי למסקנה שאני צריכה קודם לעבור תהליך של לקבל את עצמי ולאהוב את עצמי ואחד מהם זה להוריד את המשקל העודף.. ושוב ניסיון ושוב כישלון עד שעייפתי והגעתי למצב שאני רוצה את הניתוח בכל מחיר גם הוא כרוך בתוכו לעלות 3-4 קילו על מנת לקבלו .
חשוב לי לציין שבאמת ניסיתי הכל ופשוט עייפתי יש לי חברות מסביבי שעשו ואומרות לי שהםם מצטערות שהן לא עשו את הניתוח קודם.
אני רוצה לעשות את הניתוח בשביל להיות יותר בריא לאכול בריא יותר להנות מסלט או מפעילות ספורטיבית .
כעת ספורט הוא רק מעמסה ולא כיף בא לי להיות קלה ולהרגיש טוב עם עצמי.
בבקשה תסתכלו על כל התמונה הכוללת...
האם אתם ממליצים?
וכן אני יודעת שזה לא במטה קסם שאהיה רזה עוד כברת דרך לפנניי אבל אני כן צריכה את הקביים לעזר.
אני גם יודעת את הסיכונים הכרוכים בו החל מקושי תפקודי ועד מוות (כעת אני אומרת שאני יודעת עליהם אבל בפועל מעבירה אותם מהר מעייני כי אני רואה מסביבי המון הצלחות)
האם לעשות?
תודה לכולם:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עשייי
סתמית05/06/2016תעשייי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אני לא יכולה להקפיץ?
סתמית05/06/2016ע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

