מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נפיחות אחרי הוצאת שן בינהגלית04/06/2010
לפני כשלשה שבועות הוציאו לי את שן הבינה בניתוח כירוגי, יש לי עדיין נפיחות
מה לעשות?
האם עליי לקח אנטיביוטיקה? האם זה אומר שהרופא המטפל עשה עבודה לא טובה?
למי אפשר לפנות?
הפניים שלי עכשיו לא סמטריות, האם כדאי לתבוע את הרופא?
מודאגת מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאת שן בינה בצד שמאל למטה
גלית05/06/2010הרופא לא הוציא לי את התפרים, הוא רק אמר לא אלאכול בצד שמאל וזהו
לא נתן שום דבר מעבר לזה
אבל כבר שלשלה שבועות ועדיין זה נפוח, והנפיחות לא יורדת בכלל
האם זה אומר שיש לי שם זיהום? האם הוא לא עקר את כל השן? אולי השאיר משהו שם?
למי אני יכולה לפנות? הרי הרופא המטפל לא יודע שעשה פשלה בטיפול?
אני גרה בחיפה, למי אתם ממליצים לפנות? האם אני צריכה לתבוע את הרוא המטפל על רשלנות?
אנימאוד מודאגת, אני לא יכולה לתפקד נורמלי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשו בינה
ד``ר דניאל ניצן06/06/2010שלום
אנא פני לכירורג פה ולסת לבדיקה
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא שטיפל בי לא מוכן לבדוק אותי
גלית07/06/2010הוא טוען שהוא ל א אחראי לתוצאות הניתוח שלו וזה לא מעניין אותו אם זה ירד או לא.
האם הוא לא חייב לבדוק אותי לאחר הניתח בגלל שהוא רופא פרטי?
היכן אנייכולה להתלונן, ?
מה עכשיו אנייכולה לעשות? האם אני צריכה לעשות צילום? האם לקחת אנטיביוקטיקה?
האם אתה מכיר רופא טוב ואמין באזור חיפה?
שילמתי לו הרבה מאוד כסף, מעל אלף שקל, למי אני יכולה לפנות?
בבקשה עזרה יותר מפורטת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים בלשון לאחר עקירה כירוגיתאורי04/06/2010
שלום, אתמול עקרתי שן בינה כלואה בעקירה כירוגית, הרופא אמר כי השן לא הייתה קורבה לעצב,
הרופא קדח בפה והוציא לי את השן בשתי חלקים (הוא אמר לי שחצי בחוץ ואחרי עוד התעסקות קטנה בפה אמר שסיימנו).
היום כיום אחרי העקירה, יש לי כאבים עזים בלשון, במקום העקירה לא כואב לי כלל.
כל פתיחת הפה לדיבור, בליעה, וכל דבר הקשור ללשון כואב בלשון באותה צד של העקירה.
האם יש אופציה שנפ]געתי בעצב? כמה זמן ימשכו הכאבים?, האם המצב תקין?
אני ממש מושבת. וחושש משוןם שאח שלי שעבר עקיררה כזאת תיאר את אותם התחושת, בזמן עקירתו. והוא נפגע בעצב ואיבד תחושה בחלק מהפה..
אשמח לייעוץ, אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה
ד``ר דניאל ניצן06/06/2010שלום
כאבים באזור העקירה, כולל הלשון, הם בהחלט תופעת לואי סבירה שיכולה להמשך מספר ימים.
אם יש פגיעה עצבית יש חוסר תחושה - נמלול, וזה לא נשמע דומה לתיאור שלך.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירורגית של שן בינהיעל04/06/2010
שלום רב!
שמי יעל, בת 27, ביום שני האחרון (31.06) בוצעה לי עקירה של שן מספר 48 במחלקת פה ולסת של ביה"ח איכילוב. היום, יום חמישי, כארבעה ימים לאחר הטיפול, הנפיחות עדיין קיימת והכאבים קשים יותר מאשר בימים הראשונים.
התחושה היא כי אינני יכולה לפתוח את הפה לכדי צחצוח שיניים מפאת הכאבים שבאזור התפרים.
בנוסף, כשאני עוברת על האזור עם הלשון, התפרים מורגשים והם נמצאים סביב השן הטוחנת, אבל איפה שהייתה בעבר השן שנעקרה יש ממש "בור", האם מדובר באזור שלא נתפר כראוי?
הכאב החזק ביותר מופיע בבוקר, עם הקימה. מה גם שהבל הפה הוא מאד מאד לא נעים ולא רק בבוקר...
שאלתי היא האם מדובר במשהו חריג שדורש הסתכלות רופא בהקדם (ביום שני הקרוב אני חוזרת אליו להסרת התפרים), או שמא זה מה שמורגש בתהליך ההחלמה? (אני חדשה בתחום.. ).
בתודה מראש,
יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר דניאל ניצן04/06/2010שלום
אלו תופעות לואי רגילות אחרי עקירה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יעל10/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתם עונים רק לחלק? יש סלקציה? מה זה
יובל11/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר להירגע?
יעל12/06/2010אין כאן שום סלקציה, אפשר להירגע,
ברגע שיענו לך, יענו לך, גם אני ממתינה לתשובה על שאלה אחרת.
לפני שאתה מתלהם, שים לב לתאריכים בהם נשאלה השאלה והתקבלה התשובה.
אתמול פשוט אמרתי תודה, גם זה בסדר לעשות..
סבלנות, אם זה כזה דחוף לך, לך לראות רופא!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות שלי אבל לא אני התלהמתי, אלא את
יובל12/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה על הלשוןital02/06/2010
אני בחו"ל ואשמח לקבל תשובות שלאולות הבאות:
1. איך ניתן לדעת האם ישנה פטריה על הלשון ו/או בדרכי הנשימה?
2. איזה סוג של רופא מאבחן את הבעיות הנ"ל?
3. האם יש מגבלות לשמוש ממושך בדקטרין ג'ל 2%
4. הלשון שלי מאד רגישה לחריף, טחינה ולפעמים לימון, אני מקבלת כתמים אדומים ובוערים, כמו כן
ממה זה נובע ואיך למנוע?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה על הלשון
ד``ר יזהר שוחט03/06/2010לכל האנשים יש פטריה על הלשון אשר במצבים כגון לקיחת אנטיביוטיקה מתפרצת וניתנת לאיבחון ע"י תרבית. מומלץ כי תבדקי ע"י רופא המומחה ברפואת הפה ORAL MEDICINE .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהאנה01/06/2010
יש לי שאלה דחופה, לפני כמה שבועות הייתה לי בלוטת לימפה נפוחה בצוואר, נתנו לי אנטיביוטיקה וזה לא עזר, שלחו אותי לבדיקות דם והם יצאו בסדר, בבדיקות לשון יצא שיש לי פטריית קנדידה צמיחה קלה, הרופא אמר לי שיש את זה להרבה אנשים ושכל מה שאני צריכה לעשות זה לשטוף את הפה עם מלח, עברו מאז בערך שבועיים וזה עבר, לפני כמה ימים התחלתי להרגיש כאב חזק בצד ימין של הגרון, ובלוטת הלימפה באותו צד התנפחה, כמו חן התחיל לכאוב לי מתחת לאוזן, וגם הראש באותו צד, כמו כן, יש לי בחילות מאותו "משהו שיש לי בגרון" וגלי חום, מזה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה
ד``ר יזהר שוחט03/06/2010יש צורך בבדיקת רופא השיניים המטפל. יתכן כי המדובר בזיהום ממקור שן בינה או לחילופין מתהליך זיהומי שמקורו הגרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רעמאיר31/05/2010
האם יתכן שיהיה ריח רע מהפה 3 ימים אחרי עקירת שן בינה??האם מצב זה נורמלי???עדיין לא צחצתי שיניים במקום העקירה עדיין יש תפרים ויש נפיחות וכאב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע
ד``ר יזהר שוחט31/05/2010ייתכן ריח רע מאיזור העקירה. מומלץ כי תבצע שטיפות פה עם מי מלח או חומר על בסיס כלורהקסידין כמו תרודנט או קורסודיל. במידה והתופעה נמשכת פנה לבדיקת הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות מעקירהמאיר31/05/2010
עברתי עקירת שן בינה כלואה בצד שמאל תחתון..עברתי אותה ביום חמישי ויש לי תחושה בשפה התחתונה..ככה שאין פגיעה שם..האם פגיעה בעצב יכולה לגרום לחוסר תחושה מלבד השפה..יש לי תחושה לא נוחה בסנטר ואני לא יודע אם זה כתוצאה מהנפיחות או קרה משהו..כי זה רק עכשיו התחיל התחושה בסנטר שזה 3 ימים אחרי העקירה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות מעקירה
ד``ר יזהר שוחט31/05/2010פגיעה בעצב מתבטאת בפגיעה בתחושה בשפהו /או הסנטר . מומלץ כי תבדק בהקדם ע"י הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הפה והלועדנה31/05/2010
שלום אני בת 25 ואני ובן זוגי קיימו יחסי מין אורליים וזו פעם ראשונה שאני מקיימת יחסים כאלה...ראיתי כמה כתבות שמדברות על כך שזה גורם לסרטן הפה והלוע האם זה נכון?או שרק אם עשיתי את זה עם כמה פרטנרים?אשמח אם תענו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הפה והלוע
ד``ר יזהר שוחט31/05/2010קיימות מחלות מין כגון פפילומה הנמצאות בקשר עם שכיחות מוגברת לסרטן הפה והלוע. מומלץ כי תבדקי באופן שגרתי ע"י רופא השיניים המטטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוירוס הפפילומה
דנה01/06/2010בקשר לוירוס הפפילומה חוסנתי כלפניי שנה בערך ..עדיין קיים סיכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI מחהמאם30/05/2010
האם בדיקת MRI מח שנעשתה יכולים לבדוק עבורה אם יש בעיה במפרקי לסת או שחיקת שיניים.
אני עשיתי אם אר אי מח. ואני מסתכל בדיסק של הבדיקה כי יש המון צילמים ותמונות באיזור הלסת או השיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI
ד``ר דניאל ניצן30/05/2010שלום
לאבחון בעיות בפרקי הלסת צריך בדעקה קלינית ורנטגנית. MRI עשוי לעזור באבחנה, אם יש חתכים מתאימים.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם מהחניכייםאודי29/05/2010
לאימי כל כמה זמן מתפרץ דם מהחניכיים (ישלציין כי אימי מבוגרת ולה שיניים תותבות)מה יכולה להיות הסיבה יש לציין כי נעשו בדחקות דם ולא נמצא כלום. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם
ד``ר דניאל ניצן30/05/2010שלום
ישנן סיבות רבות לדמם מהחניכיים.
אנא פנו לבדיקת רופא השיניים המטפל באמא.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה ותופעותמאיר29/05/2010
שלום אני ביום חמישי עקרתי שן בינה כלואה בצד שמאל למטה...עדיין יש נפיחות וכאב...ואני שותה אנטיביוטיקה ומשככי כאבים..ורוב הכאב נובע מכך שאני סוגר את הפה אני נושך עם השיניים האחוריות את הלחי הפנימית השמאלית..כלומר האיזור של הניתוח...וזה ממש כואב..כנראה פצעתי את הלחי הפנימית שם...האם זה נורמלי שמצב כזה יקרה??האם זה בגלל הנפיחות אז הלח יבולטת פנימה ובגלל זה זה נכנס לי בין השיניים וגורם לי לנשוך את זה?ויש לי ממש קושי בפתיחת הפה..אני יכול לפתוח ממש רק שאצבע יכולה להכנס..מתי אראה שיפור??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו נוסף....
מאיר30/05/2010רציתי לדעת גם איך אפשר להפחית את הכאבים מאותו פצע בלחי הפנימית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
ד``ר דניאל ניצן30/05/2010שלום
נפיחות וכאבים כשבוע-שבועיים אחרי עקירה מורכבת הם בגדר הסביר.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה כלואה שנוגעת בעצבדלית26/05/2010
שלום,
יש לי שן בינה כלואה שנוגעת בעצב על פי צילום ct
אין לי כאבים, או דלקת אך היא החלה לדחוף עם הכותר שלה שן שנמצאת לידה (דוחפת את השורש של השן שלידה על פי הצילום) . אך בכל זאת רופא השיניים המליץ לי להוציא אותה.
שאלותיי הן:
1. אם מוציאים רק את כותר השן, מה קורה לשורש? האם הוא יכול לפגוע בעתיד /לגרום נזק כלשהו?
2. עם עוקרים את השן יחד עם השורש יש חשד שאאבד תחושה בלסת? זה נכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן30/05/2010שלום
1. לעיתים ניתן לעקור רק את כותרת השן ואין צורך לעקור את השורש.
2. הסיכון בעקירה כזו הוא אכן חוסר תחושה בחצי השפה התחתונה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיני בינה וסרטןאיילה26/05/2010
שלום רב,
יש לי שן בינה בלסת העליונה.
בשנה שעברה רופא שיניים כירורג אמר שאין צורך עדיין צורך לעקור אותה כי אולי היא תבקע עוד ואז העקירה לא תהיה כירורגית (הוא אמר שקיימת סכנה שהשן תשאף לי לתוך הסינוסים בזמן העקירה).
השנה (אחרי שהיא בקעה קצת) הוא אמר שצריך לעקור אותה כי היא לוחצת על העצם של הלחי.
שאלתי למה זה בעייתי והוא אמר שזה עלול לגרום לסרטן.
ניסיתי לחפש מאמרים על הקשר בין שיני בינה לסרטן ולא מצאתי משהו כזה.
האם זו תופעה מוכרת שאי עקירת שיני בינה גורמת לסרטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן30/05/2010שלום
אני לא יודע על קשר כזה, אלא אם מתפתחת פתולוגיה ליד שן הבינה או בגלל שן הבינה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם בולטת בחיך העליונהיעל26/05/2010
יש לי עצם מעין עצם בולטת בצד ימין של החיך העליונה קרוב לגרון העליון. מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם בולטת בחיך העליונה
ד``ר יזהר שוחט30/05/2010יש צורך בבדיקה קלינית של האיזור על מנת לתת אבחנה למצב . אנא דשי לבדיקת רופא השיניים המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצם בולטת
ד``ר דניאל ניצן30/05/2010שלום
קשה לתת אבחנה על סמך התיאור. אנא גשי לרופא השיניים שלך לבדיקה
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בחניכיים מעל הניב השמאליד``ר דניאל ניצן24/05/2010
יש לי גוש קטן בחניכיים מעל הניב השמאלי (לא צמוד לניב) בלסת העליונה , בחיבור בין החניכיים לחך.
האם זה יכול להיות קשור לשורש השן למרות שהגוש מרוחק מהשן?
אני חוששת מגוש סרטני.
בעברי סרטן שד ומלנומה.
כמובן שאלך לרופא שיניים.
בת 52* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בחניכיים
ד``ר יזהר שוחט24/05/2010הסבירות לגידול נמוכה מאוד אולם נדרשת בדיקת רופא השיניים לצורך אבחון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)




