מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נקודה נפוחהורד05/05/2010
שלום,
מדי פעם (אחרי האוכל) אני מרגישה שמתנפחת לי נקודה קטנה בלוע, בחלק העליון של החיך, רק בצד אחד. הנקודה נראית לבנה וקטנה ואחרי כשעה היא נעלמת.
האם כדאי לגשת לבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה נפוחה
ד``ר יזהר שוחט05/05/2010כן - גשי לבדיקת רופא השיניים המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בלשוןרוני04/05/2010
שלום,
לפני שנה נלקחה מהלשון שלי ביופסיה עקב משטחים לבנים.
יצאה תקינה אך עם בקשה להיות במעקב.
היום חזרתי לאותו רופא מאחר ויש לי כבר 4 חודשים פצעים בלשון (מאוד דומה לאפטות אבל הרבה יותר כואב וגדול) בערך באזור ממנו נלקחה הביופסיה (אך לא במקום עצמו ממש אלא מסביב)
הכאב עז, מגביל באכילה ואף בדיבור. אם בטעות הלשון נוגעת בשיניים הטוחנות הצדדיות הכאב מפלח.
אבקש לשאול:
1. האם מצב כזה מוכר לכם. אחרי הכל כידוע לי אפטה הוא מצב חולף ולא כזה שנמשך 4 חודשים
2. האם ידוע לכם על החלמה ספונטנית ממצב שכזה (הרופא המליץ על ניתוח לכיסוי הפצעים ברירית שתלקח מפנים הלחי או לעשות ניסיון עם זריקות סטרואידים ללשון והייתי שמחה לקבל חוות דעת שנייה)
3. האם תוכלו להמליץ לי על רופא פה ולסת באזור השרון - כזה שמתמחה/בעל ניסיון במצבים על הלשון ולא רק בלסת/שיניים
תודה רבה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בלשון
ד``ר יזהר שוחט05/05/2010לא מוכרת לי אפטה שאינה חולפת לאחר 4 חודשים. אני ממליץ כי תבדקי ע"י מומחה לרפואת הפה על מנת להחליט על המשך הטיפול המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסתדני03/05/2010
שלום, יש לי סטייה ממש קטנה של הלסת התחתונה ימינה מה שאומר שצריך להחזירה קצת שמאלה, אומנם הסטייה קלה אבל ממש מפריעה לי, הייתי אצל מומחה פה ולסת ואורטודנט ,בבדיקה הם טענו שלא צריך ניתוח ,אלא רק טיפול אורטודנטי והבעייה תיפתר. הסטייה מורגשת בכך שהשיניים העליונות בצד ימין בלבד לא מכסות את התחתונות בצד שמאל הן כן מכסות, וקו האמצע העליון לא תואם לקו אמצע תחתון. אודה לתשובתך על סמך התיאור הנ"ל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת
ד``ר יזהר שוחט05/05/2010לא ניתן לתת תשובה ללא בדיקה. לאור העובדה שנבדקת הן ע"י כירורג והן ע"י אורתודונט וקיבלת תשובה זהה נראה לי שביצעת את הדרוש על מנת לקבל תשובה לשאלתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשרירי לסת בזמן טיפול שינייםנטע02/05/2010
שלום
אני נמצאת בתהליך טיפולי שיניים, בזמן הטיפול הבעייה העיקרית שלי היא כאבים בשרירי הלסת בעת פתיחת הפה, הכאבים מאד מאד חזקים ורציתי לדעת אם יש איזה שהם תרגלי פיזיוטרפיה ללסת שאפשר לעשות לפני הטיפול, או כל דבר אחר שיוכל לעזור לי נגד הכאבים....
תודה נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר דניאל ניצן03/05/2010שלום נטע
זו תופעה מוכרת ונפוצה.
בקשי מהרופא המטפל שייתן לך הפסקות בזמן הטיפול.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע בשפהללי30/04/2010
היי בעבר היו לי פצעים כאלה בתוך הפה אפטות כאלה לפי מה שקראתי הייתי שמה מלח וזה היה פשוט עובר
עכשיו יש לי את זה בשפה התחתונה כבר כמה ימים וזה לא עובר קניתי בבית מרחקת אפטגון וזה גם לא עוזר ולא עובר
מזה יכול ליהות ?
איך אפשר לטפל בזה?,
הכי חשוב שתענה לי מזה יכול ליהות כי זה ממש מפחיד אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע בשפה
ד``ר יזהר שוחט01/05/2010סביר להניח כי המדובר באפטה . במידה והפצע לא עובר תוך 10 ימים מאז הופעתו אנא היבדקי אצל רופא השינים המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בלסת העליונהפאני30/04/2010
שלום,
יש לי בעיה שהלסת העליונה שלי לא מתאזנת עם הלסת התחתונה מה שוגרם לי לבעיות בתפקוד
השיניים כתוצאה מכך יש לי שחיקה מתמדת של השיניים ויש לי רווח בין שיניים עליונות לתחתונות, וחריקות של השיניים
הלכתי להתייעץ עם רופאה והיא אמרה שזה דבר נדיר שקרה לי, כי עד לפני 5 שנים הלסתות היו
במקום. היא אמרה לי שאצטרך טיפול אורתודנטי של שנה בערך ואח"כ ניתוח.
רצית לשאול- האם יכול להיות דפורמציה של הפנים לאחר הניתוח? כי היא אמרה שיש צורך להוריד את הלסת העליונה אל הלסת התחתונה, ואח"כ לבצע ניתוח פלסטי באף כי הם חותכים את הסינוסים או משהו כזה...זה מדאיג אותי...כי אני רוצה לשקם את הלסתות, אבל אני מפחדת שיהיה לי נזק.
ואני לא יודעת מה כ"כ הפרודצדורה...זה יקח הרבה זמן החלמה?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בלסת העליונה
ד``ר יזהר שוחט01/05/2010אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסת. לאחר הבדיקה יוכל להסביר לך על הניתוח המתאים למצבך והמהלך הצפוי לאחריו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלירן30/04/2010
עברתי לפני שלושה ימים עקירה של שן בינה תחתונה ויש לי קצת כאבים וטיפה נפיחות שאלתי היא מתי אמורים לעבור הכאבים פחות או יותר? ומתי הנפיחות?
ועוד שטלה יש לי טעם מתכתי בפה מאתמול שאני אוכלת זה מעיד על משהו או שזה טבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט01/05/2010כאבחם ונפיחות עשויים להמשך גם 5 ימים אחרי העקירה בתלות ברמת מורכבותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפה מוגדלתאנה29/04/2010
שלום, אני בת 18 ולפני בערך חודש הרגשתי טעם של דם בפה, וישר ראיתי שיש לי דם מהאף.. שאבתי את הדם והוא יצא לי עם הליחה.. זה קרה בערך פעמיים, מאז לא קרה יותר.. לפני שבוע התחיל לכאוב לי הגרון והלכתי לרופא, היא אמרה לי שיש לי בלוטת לימפה מוגדלת בצוואר, ונתנה לי אנטיביוטיקה.. אני לוקחת אנטיביוטיקה כבר 4 ימים הכאב גרון עבר, אך עכשיו יש לי כאב בצד ימין (הצד של הבלוטה הנפוחה ) ולחץ כזה בראש... עדיין יש לי הרבה ליחה.. הבלוטה עדיין נפוחה אבל כואבת פחות.. קראתי כרגע על מחלת הסרטן בלוע ובפה.. וראיתי שאחד התסמינים של זה זה בלוטה נפוחה.. אני מעשנת, אבל ממש מעט 5-6 סיגריות ביום.. לאחרונה אני מנסה להפסיק.. האם יש סיכוי כלשהו שיש לי סרטן? אני נורא מפחדת... בבקשה תענה לי בהקדם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה מוגדלת
ד``ר יזהר שוחט29/04/2010הסבירות כי המדובר בסרטן הינה נמוכה מאוד אולם יש צורך בבדיקת כירורג פה ולסת אם הבלוטה נותרת נפוחה 10 ימים לאחר גמר הטיפול האנטיביוטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה-דחוףתרצה29/04/2010
שלום
אובחנתי בפיברומיאלגיה,נשלחתי לרופא פה ולסת לבדיקה ביופסיה מחלת סיורגן-
לאחר איבחון שיש חשש למחלת עור -ליכן פלנוס.
וציין שעלי לבצע שתי ביופסות.
השאלה איך אפשר לאבחן שיש מחלת עור.
האם כדאי לעבור בדיקה רופא -עור.
יש לי חרדה לעבור את שתי ביופסות-האם יכול להיות סיבוכים.
תודה מראש
תרצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה-דחוף
ד``ר יזהר שוחט29/04/2010הסיכון מביופסיה מחלל הפה הינו מינימלי וכולל בעיקר כאב ואי נוחות ובמיקרים נדירים זיהום המגיב לאנטיביוטיקה.
ליכן פלנוס היא מחלת עור וריריות המבוטאת גם בחלל הפה ולכן הופנית לביופסיה מחלל הפה שתסייע באבחון.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת עקומהמישהי29/04/2010
שלום, אני בת 20 ולאחרונה גיליתי למה הפנים שלי לא מסתדרות לי.. אמא שלי אמרה לי שנולדתי עם לסת עקומה ושהרופא אמר לה שזה יסתדר והיא אמרה לי שזה באמת הסתדר.. אז זהו שלא.. הלסת שלי עקומה לגמרי, היא נוטה לצד שמאל זאת אומרת שהסנטר שלי בכלל לא נמצא במקום שלו (אף פעם לא הבנתי איך זה שיש לי צד אחד עם יותר סנטר מהצד השני...), בנוסף עברתי יישור שיניים שכנראה כתוצאה מכך היו עקומות לגמרי...
האם יש פתרון כלשהו לבעיה? או שזה כבר אבוד ואצטרך להשלים עם היותי עקומה לגמרי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת עקומה
ד``ר יזהר שוחט29/04/2010ישנו פתרון ניתוחי המאפשר תיקון של סטיית הלסת. אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסת לצורך קבלת הסבר על הטיפול המתאים ביותר למצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע לבן בשפה לאחר עקירת שן בינהאורטל28/04/2010
שלום,
לפני יומיים עברתי עקירת שן בינה כלואה תחתונה, ולאחר העקירה ראיתי שיש לי פצע לבן גדול בשפה הפנימית.
רציתי לדעת אם זה אמור לחלוף? זה שכיח? האם יתכן שזו צלקת?
זה פשוט מאוד בולט ומפריע לי..
תודה רבה,
אורטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
ד``ר דניאל ניצן29/04/2010שלום
אנא גשי לרופא שטיפל בך , שיבדוק אותך.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסית חלל הפהמוטי27/04/2010
אני צריך לעבור ניתוחון לפצע רוק שהזדהם לי, במחלקת פה ולסת תל השומר .
אני חייל ורציתי לדעת האם מקבלים ימי ג' ואם כן כמה .
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה
ד``ר דניאל ניצן29/04/2010שלום
בדרך כלל מקבלים 3 ימי ג' .
תהנה
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לפטריהתמרי27/04/2010
שלום כבר כמה ימים יש לי עיקצוצים בלשון ובחלל הפה תחושה של אחרי זריקה של רופא שיניים
היום הסתכלתי על הלשון היו שם שני כתמים לבנים שנראים כמו פטריה קצת נפוחים ובאמת שם העיקצוצים יותר חזקים מה עושים במקרה כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה
ד``ר דניאל ניצן29/04/2010שלום
אנא גשי למומחה לרפואת הפה, למשל ד"ר נועם ירום. יש רשימה מלאה של המומחים באתר של ההסתדרות לרפואת שיניים
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורות בסרטן הפהאופיר27/04/2010
שלום.
אימי אמורה לעבור ניתוח בקרוב עקב חזרה של גידול בחלל הפה, בפעם השלישית.
עד כה היא נותחה בכל פעם להוצאת הגידול ולא היו גרורות כלשהן.
גם לפני חצי שנה בבדיקת הPET-CT לא נמצאו ממצאים מעבר לאזור הכריתה.
מהתוצאות של הPET היום אנו מאד מבוהלים ומבולבלים ואשמח לכל הסבר או משמעות הטיפול וסיכויי ההחלמה.
רשום שיש פיזור גרורתי נודלי בקשרים קטנים בצואר התחתון, פיזור גרורתי בריאות משני הצדדים ובפלאורה התחתונה והקרוס של הסרעפת מימין.
מה המשמעויות של כל זה כפי שציינתי, מבחינת הטיפול הצפוי והאם ניתן לטפל זאת באופן מוצלח?
תודה רבה ובריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות
ד``ר דניאל ניצן29/04/2010שלום אופיר
לא ניתן להתייחס לתוצאות ההדמאה, ללא התיחסות מלאה לכל הרקע והמהלך של הארועים עד היום.
אנא גשו לאונקולוג או לכירורג שמטפל בה, והוא יסביר לכם את התוצאות.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת בעקבות דלקת או חזרתיעל26/04/2010
שלום רב.אני כבר חודשיים וחצי סובלת מסחרחורות הרגשה של ריחוף, בנוסף יש לי כאב חלש באוזן, בעורף ובראש. כולם בצד ימין.וכן עייפות חזקה וחוסר ריכוז. יש לציין שלפני חודשיים התנפחה לי הלחי התברר שהייתה לי דלקת חריפה בבלוטות הרוק ולקחתי חודש אנטיביוטיקה חזקה. ( רופא אחרת אמרה שהייתה לי חזרת..)בקיצור מאז אני ממש סובלת.הרופא אמרה לי שהיא לא רואה כלום. בדיקת אף אוזן גרון תקינה ונורולוג אמר שהכל נראה לו בסדר והוא שלח אותי לרופא פה ולסת. בדיקת דם תקינה חוץ מויטמין d שהוא נמוך. יש לציין שהכל התחיל לי כשהייתי בחודש שמיני להריון והיום אני חודש וחצי אחרי לידה. האם יש קשר בין הדלקת למה שיש לי? האם אני צריכה עוד בדיקות? אני ממש ממש בלחץ! מה עושים? דרך אגב הרופאים חושבים שאין קשר לדלקת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת
ד``ר דניאל ניצן29/04/2010שלום
לא ניתן לתת אבחנה על סמך התיאור שלך.
אנא גשי לכירורג פה ולסת לבדיקה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




